Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის საფუძვლები /  Cover Image Book Book

მარკეტინგის საფუძვლები / ფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი ; მთარგმნელები: ლელა აბდუშელიშვილი, ნოდარ მაჩხაშვილი ; რედაქტორები : ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე.

Summary:

წიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.

Record details

  • ISBN: 9789941233524
  • Physical Description: 746 გვ. : ილ.
  • Edition: მე-14 გამოცემა.
  • Publisher: თბილისი : ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა , 2015.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
მარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრება -- მარკეტინგი. მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა -- კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია -- მყიდველებისა და სავაჭრო სივრცის გაგება.მარკეტინგული გარემოს ანალიზი -- მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა -- ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა -- მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგიისა და მარკეტინგული კომპლექსის ჩამოყალიბება.მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგია -- პროდუქტი,მომსახურება და ბრენდი -- ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები -- ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა ფასწარმოქმნის სტრატეგიები -- მარკეტინგული არხები. კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- კომუნიკაციები.მომხმარებლის ფასეულობის გააზრება -- რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა -- პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება -- პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი -- კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა -- გლობალური ბაზარი -- მდგრადი მარკეტინგი -- დანართები -- ტერმინების განმარტება.
Subject: ეკონომიკა. > მარკეტინგი.

Available copies

  • 18 of 50 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 50 total copies.
Show All Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-300895 900001764728 Stacks Available -
Abonement ს-300900 900001764726 Stacks Available -
Abonement ს-309755 900001894073 Stacks Available -
Abonement 3-80457 900001894066 Stacks Available -
Abonement 3-80458 900001894065 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 339.138 კ-79 სდ-138787 900001764723 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 339.138 კ-79 სდ-141119 900001894067 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall F-95089 900001721514 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702059 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702060 Stacks Available -

Electronic resources


Summary: წიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.

Additional Resources