Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის საფუძვლები /  Cover Image Book Book

მარკეტინგის საფუძვლები / ფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი ; მთარგმნელები: ლელა აბდუშელიშვილი, ნოდარ მაჩხაშვილი ; რედაქტორები : ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე.

Summary:

წიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.

Record details

  • ISBN: 9789941233524
  • Physical Description: 746 გვ. : ილ.
  • Edition: მე-14 გამოცემა.
  • Publisher: თბილისი : ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა , 2015.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
მარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრება -- მარკეტინგი. მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა -- კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია -- მყიდველებისა და სავაჭრო სივრცის გაგება.მარკეტინგული გარემოს ანალიზი -- მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა -- ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა -- მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგიისა და მარკეტინგული კომპლექსის ჩამოყალიბება.მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგია -- პროდუქტი,მომსახურება და ბრენდი -- ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები -- ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა ფასწარმოქმნის სტრატეგიები -- მარკეტინგული არხები. კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- კომუნიკაციები.მომხმარებლის ფასეულობის გააზრება -- რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა -- პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება -- პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი -- კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა -- გლობალური ბაზარი -- მდგრადი მარკეტინგი -- დანართები -- ტერმინების განმარტება.
Subject: ეკონომიკა. > მარკეტინგი.

Available copies

  • 19 of 50 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 50 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-300895 900001764728 Stacks Available -
Abonement ს-300896 900001764566 Stacks Checked out 02/25/2020
Abonement ს-300897 900001764730 Stacks Checked out 08/17/2025
Abonement ს-300898 900001764727 Stacks Checked out 08/10/2025
Abonement ს-300899 900001764731 Stacks Checked out 08/09/2025
Abonement ს-300900 900001764726 Stacks Available -
Abonement ს-300901 900001764725 Stacks Checked out 08/11/2025
Abonement ს-300902 900001764724 Stacks Checked out 08/18/2025
Abonement ს-309754 900001894071 Stacks Checked out 08/10/2025
Abonement ს-309755 900001894073 Stacks Available -

Electronic resources


LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001140696
003GUL
00520240322055936.0
020 . ‡a9789941233524
85640. ‡uhttps://ebooks.tsu.ge/index.php/restricted/ge-books-restricted#k ‡yელექტრონული ვერსია
0800 . ‡e339.138
092 . ‡aკ-79
1001 . ‡aკოტლერი,ფილიპ.
24500. ‡aმარკეტინგის საფუძვლები / ‡cფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი ; მთარგმნელები: ლელა აბდუშელიშვილი, ნოდარ მაჩხაშვილი ; რედაქტორები : ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე.
250 . ‡aმე-14 გამოცემა.
260 . ‡aთბილისი : ‡bბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა , ‡c2015.
300 . ‡a746 გვ. : ‡bილ.
5052 . ‡aმარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრება -- მარკეტინგი. მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა -- კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია -- მყიდველებისა და სავაჭრო სივრცის გაგება.მარკეტინგული გარემოს ანალიზი -- მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა -- ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა -- მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგიისა და მარკეტინგული კომპლექსის ჩამოყალიბება.მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგია -- პროდუქტი,მომსახურება და ბრენდი -- ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები -- ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა ფასწარმოქმნის სტრატეგიები -- მარკეტინგული არხები. კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- კომუნიკაციები.მომხმარებლის ფასეულობის გააზრება -- რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა -- პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება -- პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი -- კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა -- გლობალური ბაზარი -- მდგრადი მარკეტინგი -- დანართები -- ტერმინების განმარტება.
5203 . ‡aწიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.
65014. ‡aეკონომიკა. ‡xმარკეტინგი.
7001 . ‡aარმსტრონგი,გარი , ‡eავტორი.
7001 . ‡aაბდუშელიშვილი,ლელა , ‡eმთარგმნელი.
7001 . ‡aმაჩხაშვილი,ნოდარ , ‡eმთარგმნელი.
7001 . ‡aილაშვილი,ნინო , ‡eრედაქტორი.
7001 . ‡aჩაბრაძე,ელენე , ‡eრედაქტორი.
901 . ‡a140696 ‡b ‡c140696 ‡tbiblio

Additional Resources