Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის საფუძვლები /  Cover Image Book Book

მარკეტინგის საფუძვლები / ფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი ; მთარგმნელები: ლელა აბდუშელიშვილი, ნოდარ მაჩხაშვილი ; რედაქტორები : ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე.

Summary:

წიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.

Record details

  • ISBN: 9789941233524
  • Physical Description: 746 გვ. : ილ.
  • Edition: მე-14 გამოცემა.
  • Publisher: თბილისი : ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა , 2015.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
მარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრება -- მარკეტინგი. მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა -- კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია -- მყიდველებისა და სავაჭრო სივრცის გაგება.მარკეტინგული გარემოს ანალიზი -- მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა -- ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა -- მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგიისა და მარკეტინგული კომპლექსის ჩამოყალიბება.მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგია -- პროდუქტი,მომსახურება და ბრენდი -- ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები -- ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა ფასწარმოქმნის სტრატეგიები -- მარკეტინგული არხები. კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- კომუნიკაციები.მომხმარებლის ფასეულობის გააზრება -- რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა -- პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება -- პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი -- კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა -- გლობალური ბაზარი -- მდგრადი მარკეტინგი -- დანართები -- ტერმინების განმარტება.
Subject: ეკონომიკა. > მარკეტინგი.

Available copies

  • 19 of 50 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 50 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702059 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702060 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702061 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702062 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702063 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702064 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702065 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702066 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702067 Stacks Available -
Library of the Faculty of Economics and Business 339.138 კ-79 900001702068 Stacks Available -

Electronic resources


LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001140696
003GUL
00520240322055936.0
020 . ‡a9789941233524
85640. ‡uhttps://ebooks.tsu.ge/index.php/restricted/ge-books-restricted#k ‡yელექტრონული ვერსია
0800 . ‡e339.138
092 . ‡aკ-79
1001 . ‡aკოტლერი,ფილიპ.
24500. ‡aმარკეტინგის საფუძვლები / ‡cფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი ; მთარგმნელები: ლელა აბდუშელიშვილი, ნოდარ მაჩხაშვილი ; რედაქტორები : ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე.
250 . ‡aმე-14 გამოცემა.
260 . ‡aთბილისი : ‡bბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა , ‡c2015.
300 . ‡a746 გვ. : ‡bილ.
5052 . ‡aმარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრება -- მარკეტინგი. მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა -- კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია -- მყიდველებისა და სავაჭრო სივრცის გაგება.მარკეტინგული გარემოს ანალიზი -- მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა -- ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა -- მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგიისა და მარკეტინგული კომპლექსის ჩამოყალიბება.მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგია -- პროდუქტი,მომსახურება და ბრენდი -- ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები -- ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა ფასწარმოქმნის სტრატეგიები -- მარკეტინგული არხები. კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- კომუნიკაციები.მომხმარებლის ფასეულობის გააზრება -- რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა -- პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება -- პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი -- კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა -- გლობალური ბაზარი -- მდგრადი მარკეტინგი -- დანართები -- ტერმინების განმარტება.
5203 . ‡aწიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.
65014. ‡aეკონომიკა. ‡xმარკეტინგი.
7001 . ‡aარმსტრონგი,გარი , ‡eავტორი.
7001 . ‡aაბდუშელიშვილი,ლელა , ‡eმთარგმნელი.
7001 . ‡aმაჩხაშვილი,ნოდარ , ‡eმთარგმნელი.
7001 . ‡aილაშვილი,ნინო , ‡eრედაქტორი.
7001 . ‡aჩაბრაძე,ელენე , ‡eრედაქტორი.
901 . ‡a140696 ‡b ‡c140696 ‡tbiblio

Additional Resources