Catalog

Record Details

Catalog Search



საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების ეფექტიანობის შეფასება: ეკონომიკა Cover Image Book Book

საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების ეფექტიანობის შეფასება: ეკონომიკა: დისერტაცია / თეონა დოჭვირი; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: ნუგზარ თოდუა; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. მარკეტინგის კათედრა.

Record details

  • Physical Description: 234 გვ.+ СD.
  • Publisher: თბილისი: [გ.გ.], 2015.

Content descriptions

Dissertation Note:
ბიზნესის ადმინისტრირების დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად წარდგენილი დისერტაცია.
Bibliography, etc. Note:
გამოყენებული ლიტერატურა: გვ. 189-198
Formatted Contents Note:
შესავალი -- თავი 1. საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების თეორიული ასპექტები -- მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიური საკითხები -- მარკეტინგულ კვლევაში თვისებრივი სტატისტიკური მონაცემების სიხშირეთა განაწილების შეფასება -- მარკეტინგულ კვლევაში რაოდენობრივი სტატისტიკური მონაცემების სიხშირეთა განაწილების შეფასება -- მარკეტინგული კვლევაში შერჩევითი რიცხვითი მახასიათებლების გამოყენება -- მარკეტინგული კვლევის მეთოდიკა -- თავი 2. საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების ეფექტიანობის სტატისტიკური შეფასება -- მარკეტინგული კვლევა საქართველოში მინიმალური სასურსათო კალათის კომპონენტების შეფასებაში -- მარკეტინგული კვლევა საქართველოში მინიმალური სასურსათო კალათის ნორმებისა და ღირებულებების შეფასებაში -- საქართველოში მინიმალური სასურსათო კალათის მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა --- საქართველოს ბაზარზე მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა და სტატისტიკური შეფასებები -- რეგრესიული ანალიზი საქართველოს სამომხმარებლო ბაზრის მარკეტინგულ კვლევაში -- წყვილობრივ და მრავლობით წრფივ რეგრესიულ მოდელებს შორის კავშირი -- თავი 3. ANOVA საქართველოს სამომხმარებლო ბაზრის ზოგიერთი სფეროს მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგულ კვლევაში -- საქართველოსი საბანკო სფეროს მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა -- საქართველოსი უალკოჰოლო გაზიანი სასმელების მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა -- ANOVA მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგულ კვლევაში -- დასკვნები და წინადადებები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართები.
Subject: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. მარკეტინგის კათედრა.
ეკონომიკა.
მარკეტინგი.
ბიზნესი.
საქართველო.

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall F-94556 900001702025 Stacks Available -

Electronic resources


LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001140903
003GUL
00520160302120859.0
0800 . ‡a339.138
092 . ‡aდ-79
1001 . ‡aდოჭვირი, თეონა.
24510. ‡aსაქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების ეფექტიანობის შეფასება: ‡bეკონომიკა: ‡kდისერტაცია / ‡cთეონა დოჭვირი; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: ნუგზარ თოდუა; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. მარკეტინგის კათედრა.
260 . ‡aთბილისი: ‡b[გ.გ.], ‡c2015.
300 . ‡a234 გვ.+ ‡eСD.
502 . ‡aბიზნესის ადმინისტრირების დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად წარდგენილი დისერტაცია.
504 . ‡aგამოყენებული ლიტერატურა: გვ. 189-198
5050 . ‡aშესავალი -- თავი 1. საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების თეორიული ასპექტები -- მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიური საკითხები -- მარკეტინგულ კვლევაში თვისებრივი სტატისტიკური მონაცემების სიხშირეთა განაწილების შეფასება -- მარკეტინგულ კვლევაში რაოდენობრივი სტატისტიკური მონაცემების სიხშირეთა განაწილების შეფასება -- მარკეტინგული კვლევაში შერჩევითი რიცხვითი მახასიათებლების გამოყენება -- მარკეტინგული კვლევის მეთოდიკა -- თავი 2. საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე მარკეტინგის გამოყენების ეფექტიანობის სტატისტიკური შეფასება -- მარკეტინგული კვლევა საქართველოში მინიმალური სასურსათო კალათის კომპონენტების შეფასებაში -- მარკეტინგული კვლევა საქართველოში მინიმალური სასურსათო კალათის ნორმებისა და ღირებულებების შეფასებაში -- საქართველოში მინიმალური სასურსათო კალათის მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა --- საქართველოს ბაზარზე მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა და სტატისტიკური შეფასებები -- რეგრესიული ანალიზი საქართველოს სამომხმარებლო ბაზრის მარკეტინგულ კვლევაში -- წყვილობრივ და მრავლობით წრფივ რეგრესიულ მოდელებს შორის კავშირი -- თავი 3. ANOVA საქართველოს სამომხმარებლო ბაზრის ზოგიერთი სფეროს მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგულ კვლევაში -- საქართველოსი საბანკო სფეროს მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა -- საქართველოსი უალკოჰოლო გაზიანი სასმელების მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგული კვლევა -- ANOVA მომხმარებელთა ქცევის მარკეტინგულ კვლევაში -- დასკვნები და წინადადებები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართები.
61024. ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bმარკეტინგის კათედრა.
65014. ‡aეკონომიკა.
65024. ‡aმარკეტინგი.
65024. ‡aბიზნესი.
65024. ‡aსაქართველო.
7001 . ‡aთოდუა, ნუგზარ. ‡eსამეცნიერო ხელმძღვანელი.
7102 . ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bმარკეტინგის კათედრა.
85640. ‡uhttps://tsu.ge/data/file_db/library/dochviri_phd.pdf ‡yელექტრონული ვერსია.
901 . ‡a140903 ‡b ‡c140903 ‡tbiblio

Additional Resources