სახელმწიფოს სოციალური პოლიტიკა და შემოსავლების ფორმირება / ვასილ ლობჟანიძე ; რედაქტორი : ნ. ჭინჭარაული.
ნაშრომი ეძღვნება სახელმწიფოს სოციალური პოლიტიკის და შემოსავლების ფორმირების თეორიისა და პრაქტიკის საკითხებს. მოცემულია სოციალური პოლიტიკა და საზოგადოების ეკონომიკური განვითარების დონე; სოციალური პოლიტიკის ძირითადი ამოცანები; სოციალური სტრატეგიის, მოქმედების სოციალური პროგრამებისა და სოციალური პოლიტიკის ეფექტურობა; სოციალური ეკონომიკის ფორმირების ძირითადი ტენდენციები. ნაშრომი განკუთვნილია სოციალური პოლიტიკის საკითხებით დაინტერესებული ფართო მკითხველისათვის.
Record details
- ISBN: 9994007076
- Physical Description: 73 გვ. : ცხრ.
- Publisher: თბილისი : ლამპარი, 2006.
Content descriptions
Bibliography, etc. Note: | ბიბლიოგრაფია: გვ. 72. |
Search for related items by subject
Subject: | სოციალური პოლიტიკა. საქართველოს სახელმწიფო შემოსავლები. |
Available copies
- 25 of 25 copies available at United Catalog.
Holds
- 0 current holds with 25 total copies.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467171 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467172 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467173 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467174 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467175 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467176 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33.ლ. 77 | 900001467177 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467179 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ. 77 | 900001467182 | Stacks | Available | - |
Tourism International School Reading Hall | 33. ლ.77 | 900001467167 | Stacks | Available | - |