Catalog

Record Details

Catalog Search



ფსიქოლოგიის შესავალი  Cover Image Book Book

ფსიქოლოგიის შესავალი : სახელმძღვანელო / ჯემალ ყვავილაშვილი; რედაქტორები: შალვა აბზიანიძე, ლია ყვავილაშვილი.

Record details

  • Physical Description: 79 გვ.
  • Publisher: თბილისი: "ნეკერი", 2003.

Content descriptions

General Note:
წიგნი გამოდის TACIS/TEMPUS-ის პროექტის #CP-200118-98 ფარგლებში. "სოციალური ინოვაციის საერთაშორისო ფონდის" მხარდაჭერით.
Formatted Contents Note:
ფსიქოლოგიის საგნის გაგების ეტაპები -- რას შეისწავლის თანამედროვე ფსიქოლოგია? -- ფსიქიკურ პროცესთა კლასიფიკაცია -- ფსიქოლოგიის მეთოდები -- ფსიქოლოგიის დარგები -- ფსიქოლოგიის შესწავლის მნიშვნელობა.
Subject: ფსიქოლოგია.

Available copies

  • 4 of 4 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 4 total copies.
Show All Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Campus III Reading Hall 159.9 აბზ. კოლ. 900001759895 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 159.9 აბზ. კოლ. 900001759896 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 159.9 აბზ. კოლ. 900001759897 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 159.9 აბზ. კოლ. 900001759898 Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001168564
003GUL
00520170315074631.0
035 . ‡a(GUL)168522
0800 . ‡a159.9
092 . ‡aყ-44
1001 . ‡aყვავილაშვილი, ჯემალი.
24510. ‡aფსიქოლოგიის შესავალი : ‡kსახელმძღვანელო / ‡cჯემალ ყვავილაშვილი; რედაქტორები: შალვა აბზიანიძე, ლია ყვავილაშვილი.
260 . ‡aთბილისი: ‡b"ნეკერი", ‡c2003.
300 . ‡a79 გვ.
4900 . ‡aფსიქოლოგიური ბიბლიოთეკა.
500 . ‡aწიგნი გამოდის TACIS/TEMPUS-ის პროექტის #CP-200118-98 ფარგლებში. "სოციალური ინოვაციის საერთაშორისო ფონდის" მხარდაჭერით.
5050 . ‡aფსიქოლოგიის საგნის გაგების ეტაპები -- რას შეისწავლის თანამედროვე ფსიქოლოგია? -- ფსიქიკურ პროცესთა კლასიფიკაცია -- ფსიქოლოგიის მეთოდები -- ფსიქოლოგიის დარგები -- ფსიქოლოგიის შესწავლის მნიშვნელობა.
65014. ‡aფსიქოლოგია.
7001 . ‡aაბზიანიძე, შ., ‡eრედაქტორი.
7001 . ‡aყვავილაშვილი, ლ., ‡eრედაქტორი.
830 0. ‡aშალვა აბზიანიძის კოლექცია.
910 . ‡aმაგდანა ელიზბარაშვილი.
901 . ‡a168564 ‡b ‡c168564 ‡tbiblio

Additional Resources