დიფერენცირებული მიდგომის პოლიტიკა განათლებაში / კოალიცია განათლება ყველასათვის-საქართველო.
Record details
- Physical Description: 22 გვ.
- Publisher: [ქ.გ.]: [გ.გ.], 2015.
Content descriptions
General Note: | ფოტოპირული გამოცემა. |
Formatted Contents Note: | შესავალი--პრობლემის დეფინიცია--პოლიტიკის ალტერნატივები--ალტერნატივების შეფასება--პოლიტიკის ალტერნატივის გამოყენების გზები--განათლების დიფერენცირებული მიდგომის პოლიტიკის დანგრევის შესაძლებლობა--არსებული გამოცდილება--საჭირო და არსებული მონაცემები--ინტეგრაცია სისტემის მართვის სხვადასხვა ელემენტებთან--მიდგომის დანგრევის ზოგადი სქემა--პირველი ეტაპი: სისტემის კონცეფტუალური მომზადება--მეორე ეტაპი: სისტემის გამოცდა--მესამე ეტაპი: სისტემის დანერგვა. |
Search for related items by subject
Subject: | კოალიცია განათლება ყველასათვის-საქართველო. განათლება. ზოგადი განათლება. |
Available copies
- 4 of 4 copies available at United Catalog.
Holds
- 0 current holds with 4 total copies.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Campus III Reading Hall | 37.01 დ-54 | 900001769701 | Stacks | Available | - |
Campus III Reading Hall | 37.01 დ-54 | 900001826519 | Stacks | Available | - |
Grigol Tsereteli Reading Hall | 37 დ-54 სდ-138972 | 900001769201 | Stacks | Available | - |
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) | 37 დ-54 რდ(II) | 900001769702 | Stacks | Available | - |
Electronic resources
LDR | 00620cam a2200205Ka 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 173416 | ||
003 | GUL | ||
005 | 20240320104041.0 | ||
080 | 0 | . | ‡a37.01 |
856 | 4 | 0. | ‡uhttps://ebooks.tsu.ge/index.php/restricted/ge-books-restricted#d ‡yელექტრონული ვერსია. |
092 | . | ‡aდ-54 | |
245 | 1 | 0. | ‡aდიფერენცირებული მიდგომის პოლიტიკა განათლებაში / ‡cკოალიცია განათლება ყველასათვის-საქართველო. |
260 | . | ‡a[ქ.გ.]: ‡b[გ.გ.], ‡c2015. | |
300 | . | ‡a22 გვ. | |
500 | . | ‡aფოტოპირული გამოცემა. | |
505 | 0 | . | ‡aშესავალი--პრობლემის დეფინიცია--პოლიტიკის ალტერნატივები--ალტერნატივების შეფასება--პოლიტიკის ალტერნატივის გამოყენების გზები--განათლების დიფერენცირებული მიდგომის პოლიტიკის დანგრევის შესაძლებლობა--არსებული გამოცდილება--საჭირო და არსებული მონაცემები--ინტეგრაცია სისტემის მართვის სხვადასხვა ელემენტებთან--მიდგომის დანგრევის ზოგადი სქემა--პირველი ეტაპი: სისტემის კონცეფტუალური მომზადება--მეორე ეტაპი: სისტემის გამოცდა--მესამე ეტაპი: სისტემის დანერგვა. |
610 | 2 | 4. | ‡aკოალიცია განათლება ყველასათვის-საქართველო. |
650 | 2 | 4. | ‡aგანათლება. |
650 | 2 | 4. | ‡aზოგადი განათლება. |
910 | . | ‡aთინათინ ხარბედია. | |
901 | . | ‡a173416 ‡b ‡c173416 ‡tbiblio ‡sSystem Local |