Catalog

Record Details

Catalog Search



ტურიზმის მარკეტინგის საფუძვლები: დამხმარე სახელმძღვანელო  Cover Image Book Book

ტურიზმის მარკეტინგის საფუძვლები: დამხმარე სახელმძღვანელო / ი. ხელაშვილი; რედაქტორი: ნ. დავითაშვილი.

Record details

  • Physical Description: 129 გვ.
  • Publisher: თბილისი: საბა, 1992.

Content descriptions

General Note:
ავტორის მინაწერი.
Bibliography, etc. Note:
ბიბლიოგრაფია: გვ 124.
Formatted Contents Note:
შესავალი--ტურიზმის მარკეტინგის კონცეფციის საფუძვლები. მარკეტინგის კონცეფცია და ტურიზმი--ტურისტული ბაზარი--მარკეტინგის ძირითადი კატეგორიები ტურიზმში. პროდუქტი--ფასი--გასაღების სტიმულირება--ადგილი--ტურიზმის მარკეტინგის მართვა და დაგეგმვა. მენეჯმენტი ტურიზმის მარკეტინგში--ტურიზმის მარკეტინგის სტრატეგიისა და ტაქტიკის დაგეგმვა--ლიტერატურა.
Subject: ტურიზმის მარკეტინგი.
მინაწერით.

Available copies

  • 4 of 4 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 4 total copies.
Show All Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-309391 900001892238 Stacks Available -
Abonement ს-309392 900001892239 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall F-96386 (მინაწერით) 900001770628 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.487 ხ-39 900001892240 Stacks Available -

You are now browsing United Catalog



Additional Resources