Catalog

Record Details

Catalog Search



ქცევის მართვა: ტრენინგი  Cover Image Book Book

ქცევის მართვა: ტრენინგი / მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისთვის,

Record details

  • Physical Description: 45 გვ.
  • Edition: მეორე გამოცემა.
  • Publisher: თბილისი: [გ.გ.], 2017.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
პრობლემური ქცევის იდენტიფიკაცია--ქცევის მახასიათებლები--პრობლემური ქცევის გამომწვევი მიზეზები--ქცევის მიზნები--დადებითი განმტკიცება--დადებითი განმტკიცების ტექნიკის გამოყენებისას აუცილებლად გასათვალისწინებელი მითითებები--ABC მოდელი--წინაპირობა--ქცევა--შედეგი--ქცევაზე დაკვირვების ბლანკი--ქცევაზე მუშაობის გეგმა--ემოციები--პირველადი და მეორადი ემოციები--ემოციური, გონიერი და ბრძნული პასუხი--კავშირი აზროვნებასა და ემოციებს შორის--ქცევა და პიროვნება--ტანტრუმი--რა შეიძლება გახდეს ტანტრუმის მაპროვოცირებელი?--ტანტრუმის პრევენცია-როგორ ავირიდოთ თავიდან ტანტრუმი?--იგნორირება--ტანტრუმის იგნონირების მიზანი--კლასის მართვა--რატომ არის კლასის მართვის სტრატეგიების ცოდნა მნიშვნელოვანი--გარემოს მოწესრიგებასთან და გაკვეთილის სტრუქტურასთან დაკავშირებული რეკომენდაციები--მოტივაცია--ძალადობა--მიზეზები--რეკომენდაციები.
Subject: მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისთვის,
ბავშვთა ფსიქოლოგია.

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Campus III Reading Hall 159.922.7/8 ქ-99 900001811094 Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001208544
003GUL
00520180914064708.0
0800 . ‡a159.922.7/8
092 . ‡aქ-99
24510. ‡aქცევის მართვა: ‡bტრენინგი / ‡cმაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისთვის,
250 . ‡aმეორე გამოცემა.
260 . ‡aთბილისი: ‡b[გ.გ.], ‡c2017.
300 . ‡a45 გვ.
5050 . ‡aპრობლემური ქცევის იდენტიფიკაცია--ქცევის მახასიათებლები--პრობლემური ქცევის გამომწვევი მიზეზები--ქცევის მიზნები--დადებითი განმტკიცება--დადებითი განმტკიცების ტექნიკის გამოყენებისას აუცილებლად გასათვალისწინებელი მითითებები--ABC მოდელი--წინაპირობა--ქცევა--შედეგი--ქცევაზე დაკვირვების ბლანკი--ქცევაზე მუშაობის გეგმა--ემოციები--პირველადი და მეორადი ემოციები--ემოციური, გონიერი და ბრძნული პასუხი--კავშირი აზროვნებასა და ემოციებს შორის--ქცევა და პიროვნება--ტანტრუმი--რა შეიძლება გახდეს ტანტრუმის მაპროვოცირებელი?--ტანტრუმის პრევენცია-როგორ ავირიდოთ თავიდან ტანტრუმი?--იგნორირება--ტანტრუმის იგნონირების მიზანი--კლასის მართვა--რატომ არის კლასის მართვის სტრატეგიების ცოდნა მნიშვნელოვანი--გარემოს მოწესრიგებასთან და გაკვეთილის სტრუქტურასთან დაკავშირებული რეკომენდაციები--მოტივაცია--ძალადობა--მიზეზები--რეკომენდაციები.
61024. ‡aმაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისთვის,
65014. ‡aბავშვთა ფსიქოლოგია.
7102 . ‡aმაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისთვის,
901 . ‡a208544 ‡b ‡c208544 ‡tbiblio ‡sSystem Local

Additional Resources