ზღურბლის ეფექტი: ემოციური ინტელექტის, როგორც პიროვნული ნიშნის მიმართება ემოციურ შემოქმედებითობასთან // ქართული ფსიქოლოგიური ჟურნალი = Georgian Psychological Journal : საერთაშორისო სამეცნიერო, რეფერირებადი, ბილინგვური ჟურნალი : 2019 წელი: № 1 / ნათია სორდია, ხათუნა მარწყვიშვილი; მთავარი რედაქტორი: ლალი სურმანიძე; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
Record details
- ISSN: 2667-9027
- Physical Description: გვ. 26-37.
- Publisher: თბილისი: უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2019.
Content descriptions
General Note: | რეზიუმე ინგლისურ ენაზე. |
Bibliography, etc. Note: | ბიბლიოგრაფია: გვ. 35-36. |
Formatted Contents Note: | აბსტრაქტი -- კვლევის მეთოდი -- კვლევის მონაწილეები -- კვლევის ინსტრუმენტები -- მონაცემთა ანალიზი -- შედეგები -- შედეგების განხილვა -- დასკვნა. |
Search for related items by subject
Subject: | თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი. ფსიქოლოგია. ფსიქოლოგიური მეთოდები. ემოციური ინტელექტი. ემოციური შემოქმედებითობა. |
Available copies
- 1 of 1 copy available at United Catalog.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show All Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Grigol Tsereteli Reading Hall | Fპ-8909 | 900001826891ს.ნ. | Stacks | Available | - |
LDR | 00620cas a2200205Ka 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 225494 | ||
003 | GUL | ||
005 | 20190801080524.0 | ||
022 | . | ‡a2667-9027 | |
035 | . | ‡a(GUL)225450 | |
080 | 0 | . | ‡a159.9+ |
080 | 0 | . | ‡a159.9.018 ‡x(479.22) |
100 | 1 | . | ‡aსორდია, ნათია. |
245 | 1 | 0. | ‡aზღურბლის ეფექტი: ემოციური ინტელექტის, როგორც პიროვნული ნიშნის მიმართება ემოციურ შემოქმედებითობასთან // ‡bქართული ფსიქოლოგიური ჟურნალი = Georgian Psychological Journal : ‡hსაერთაშორისო სამეცნიერო, რეფერირებადი, ბილინგვური ჟურნალი : ‡p2019 წელი: ‡n№ 1 / ‡cნათია სორდია, ხათუნა მარწყვიშვილი; მთავარი რედაქტორი: ლალი სურმანიძე; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი. |
260 | . | ‡aთბილისი: ‡bუნივერსიტეტის გამომცემლობა, ‡c2019. | |
300 | . | ‡aგვ. 26-37. | |
500 | . | ‡aრეზიუმე ინგლისურ ენაზე. | |
504 | . | ‡aბიბლიოგრაფია: გვ. 35-36. | |
505 | . | ‡aაბსტრაქტი -- კვლევის მეთოდი -- კვლევის მონაწილეები -- კვლევის ინსტრუმენტები -- მონაცემთა ანალიზი -- შედეგები -- შედეგების განხილვა -- დასკვნა. | |
610 | 2 | 4. | ‡aთბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი. |
650 | 1 | 4. | ‡aფსიქოლოგია. |
650 | 2 | 4. | ‡aფსიქოლოგიური მეთოდები. |
650 | 2 | 4. | ‡aემოციური ინტელექტი. |
650 | 2 | 4. | ‡aემოციური შემოქმედებითობა. |
700 | 1 | . | ‡aმარწყვიშვილი, ხათუნა. ‡eავტორი. |
700 | 1 | . | ‡aსურმანიძე, ლალი. ‡eმთავარი რედაქტორი. |
710 | . | ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი. | |
910 | . | ‡aეკა ყაჩმაზაშვილი. | |
901 | . | ‡a225494 ‡b ‡c225494 ‡tbiblio |