Catalog

Record Details

Catalog Search



პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები  Cover Image Book Book

პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები / მ. მაცაბერიძე ; რედაქტორი: ლია კაჭარავა ; ფონდი ღია საზოგადოება – საქართველო.

Record details

  • ISBN: 9994073516
  • Physical Description: 350[2] გვ.
  • Publisher: თბილისი : მეცნიერება , 2003.

Content descriptions

General Note:
წიგნი შედგება ექვსი ნაწილისაგან.
Formatted Contents Note:
შესავალი -- ნაწ.1, მარკეტინგი: კომერციული და არაკომერციული -- ნაწ.2, პოლიტიკური მარკეტინგის თეორიული წანამძღვრები -- ნაწ.3, პოლიტიკური მარკეტინგის არსი და სახეები -- ნაწ.4, მარკეტინგული მოღვაწეობის ორგანიზაცია პოლიტიკაში -- ნაწ.5, საარჩევნო მარკეტინგის საფუძვლები -- ნაწ.6, ელექტორატის ქცევა და მარკეტინგული კვლევები.
Subject: ფონდი ღია საზოგადოება – საქართველო.
ეკონომიკის პოლიტიკა.
პოლიტიკური მარკეტინგი.

Available copies

  • 16 of 16 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 16 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Campus III Reading Hall 316.334.3 მ–12 900001456120 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 342.8 მ-42 სდ-135218 900001581656 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 342.8 მ-42 1818 900001581655 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 900000924521 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 900000924522 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 900000927728 Stacks Reshelving -

Electronic resources


You are now browsing United Catalog


Go to record The Oxford handbook of organizational psychology
316.334.23 O-97
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II)
Go to record სოციალური პოლიტიკა
316.334.3 ვ-18
Faculty of Economics and Business Reading Hall
Go to record История и теория социальной политики
316.334.3 С-34
Faculty of Economics and Business Reading Hall
Go to record Political Social Work : Using Power to Create Social Change
316.334.3:364.4 L-22 რდ(II)
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II)

Additional Resources