Catalog

Record Details

Catalog Search



პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები  Cover Image Book Book

პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები / მ. მაცაბერიძე ; რედაქტორი: ლია კაჭარავა ; ფონდი ღია საზოგადოება – საქართველო.

Record details

  • ISBN: 9994073516
  • Physical Description: 350[2] გვ.
  • Publisher: თბილისი : მეცნიერება , 2003.

Content descriptions

General Note:
წიგნი შედგება ექვსი ნაწილისაგან.
Formatted Contents Note:
შესავალი -- ნაწ.1, მარკეტინგი: კომერციული და არაკომერციული -- ნაწ.2, პოლიტიკური მარკეტინგის თეორიული წანამძღვრები -- ნაწ.3, პოლიტიკური მარკეტინგის არსი და სახეები -- ნაწ.4, მარკეტინგული მოღვაწეობის ორგანიზაცია პოლიტიკაში -- ნაწ.5, საარჩევნო მარკეტინგის საფუძვლები -- ნაწ.6, ელექტორატის ქცევა და მარკეტინგული კვლევები.
Subject: ფონდი ღია საზოგადოება – საქართველო.
ეკონომიკის პოლიტიკა.
პოლიტიკური მარკეტინგი.

Available copies

  • 16 of 16 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 16 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Campus III Reading Hall 316.334.3 მ–12 900001456120 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 342.8 მ-42 სდ-135218 900001581656 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 342.8 მ-42 1818 900001581655 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 900000924521 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 900000924522 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 900000927728 Stacks Reshelving -

Electronic resources



Additional Resources