Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის ჟურნალისტიკა: ჟურნალისტიკა Cover Image Book Book

მარკეტინგის ჟურნალისტიკა: ჟურნალისტიკა; დისერატცია/ ლაშა ქორიძე; მეცნიერ-ხელმძღვანელი: ნოდარ ტაბიძე; ივანე ჯავახილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკის ფაკულტეტი.

ქორიძე, ლაშა (Author). ტაბიძე, ნოდარ (მეცნიერ-ხლმძღვანელი;ფილოლგოიის მეცნიერებათა დოქტორი, პროფესორი.). ივანე ჯავახილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკის ფაკულტეტი. (Added Author).

Record details

  • Physical Description: 123 გვ.
  • Publisher: თბილისი: [გ.გ.], 1999.

Content descriptions

Dissertation Note:
სადისერტაციო ნაშრომი ფილოლოგიური მეცნიერებათა კანდიდატის სამეცნიერო ხარისიხს მოსაპოვებლად.
Bibliography, etc. Note:
ბიბლიოგრაფია: გვ.120-123.
Formatted Contents Note:
შინაარსი--შესავალი--თავი პირველი.მარკეტინგის ჟურნალისტიკის პრობლემები. მისი შესწავლის მდგომარეობა; ჩვენი მიზანი; შრომის სიახლე--თავი მეორე.ქართველ მოღვაწეების მიერ წვეყნის სოციალური-ეკონომიკური განვითარების ჟურნალისტური შეფასებანი--თავი მესამე.ქართულ ჟურნალ-გაზეთების როლი სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების ახალი მეთოდით წარმართვაში--თავი მეოტხე.მარკეტინგი და სატელევიზიო გადაცემები--თავი მეხუთე.ჟურნალისტიკა და ეკონომიკური განვითარების ძირითადი ტენდენციები, ბიზნესი, ფინანსების სისტენა--თავი მეექვსე.საერთაშორისო მარკტინგი და ჟურნალისტიკა--დასკვნა--გამოყენებული ლიტერატურა.
Subject: პერიოდიკა
მარკეტინგი

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall F-84347 900001901191 Stacks Available -

Electronic resources


LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001277269
003GUL
00520240513071640.0
0800 . ‡a05 ‡x:339.138
092 . ‡aქ-
1001 . ‡aქორიძე, ლაშა
24510. ‡aმარკეტინგის ჟურნალისტიკა: ‡bჟურნალისტიკა; ‡kდისერატცია/ ‡cლაშა ქორიძე; მეცნიერ-ხელმძღვანელი: ნოდარ ტაბიძე; ივანე ჯავახილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკის ფაკულტეტი.
260 . ‡aთბილისი: ‡b[გ.გ.], ‡c1999.
300 . ‡a123 გვ.
502 . ‡aსადისერტაციო ნაშრომი ფილოლოგიური მეცნიერებათა კანდიდატის სამეცნიერო ხარისიხს მოსაპოვებლად.
504 . ‡aბიბლიოგრაფია: გვ.120-123.
505 . ‡aშინაარსი--შესავალი--თავი პირველი.მარკეტინგის ჟურნალისტიკის პრობლემები. მისი შესწავლის მდგომარეობა; ჩვენი მიზანი; შრომის სიახლე--თავი მეორე.ქართველ მოღვაწეების მიერ წვეყნის სოციალური-ეკონომიკური განვითარების ჟურნალისტური შეფასებანი--თავი მესამე.ქართულ ჟურნალ-გაზეთების როლი სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების ახალი მეთოდით წარმართვაში--თავი მეოტხე.მარკეტინგი და სატელევიზიო გადაცემები--თავი მეხუთე.ჟურნალისტიკა და ეკონომიკური განვითარების ძირითადი ტენდენციები, ბიზნესი, ფინანსების სისტენა--თავი მეექვსე.საერთაშორისო მარკტინგი და ჟურნალისტიკა--დასკვნა--გამოყენებული ლიტერატურა.
65014. ‡aპერიოდიკა
65024. ‡aმარკეტინგი
7001 . ‡aტაბიძე, ნოდარ ‡eმეცნიერ-ხლმძღვანელი;ფილოლგოიის მეცნიერებათა დოქტორი, პროფესორი.
7102 . ‡aივანე ჯავახილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ჟურნალისტიკის ფაკულტეტი.
85640. ‡uhttps://ebooks.tsu.ge/free/ge-dissertations#k-2 ‡yელექტრონული ვერსია
910 . ‡aლ.ფოფხაძე.
901 . ‡a277269 ‡b ‡c277269 ‡tbiblio ‡sSystem Local

Additional Resources