Catalog

Record Details

Catalog Search



რა არის დადებითი და რა - უარყოფითი ფაკულტეტების დაყოფის ამა თუ იმ მოდელში?: [დისკუსია]  //  თბილისის უნივერსიტეტი: 2013 წელი: № 16-17 Cover Image Book Book

რა არის დადებითი და რა - უარყოფითი ფაკულტეტების დაყოფის ამა თუ იმ მოდელში?: [დისკუსია] // თბილისის უნივერსიტეტი: გაზეთი: 2013 წელი: № 16-17 მაია ტორაძე, ნინო კაკულია; რედაქტორი: ნინო კაკულია; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

Summary:

ხელოვნურად გაერთიანებული ფაკულტეტების დაშლა-დაყოფის მართლზომიერებაზე გაზეთი "თბილისის უნივერსიტეტი" გვთავაზობს პროფესორ-მასწავლებელთა მოსაზრებებს მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით.

Record details

  • Physical Description: გვ. 3-4(№ 16), გვ. 3 (№ 17)
Subject: თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
განათლება
უნივერსიტეტი > საქართველო

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall Fგზ-5556 თ.უ./2013/№16/გვ.3-4/ტ.მ. Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00129521
003GUL
00520131225125957.0
035 . ‡a(GUL)29505
035 . ‡a(GUL)29492
0800 . ‡a378.4 ‡x(479.22)+
0800 . ‡a378.096
1001 . ‡aტორაძე, მაია.
24510. ‡aრა არის დადებითი და რა - უარყოფითი ფაკულტეტების დაყოფის ამა თუ იმ მოდელში?: [დისკუსია] // ‡bთბილისის უნივერსიტეტი: ‡hგაზეთი: ‡p2013 წელი: ‡n№ 16-17 ‡cმაია ტორაძე, ნინო კაკულია; რედაქტორი: ნინო კაკულია; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
260 . ‡aთბილისი, ‡c2013.
300 . ‡aგვ. 3-4(№ 16), გვ. 3 (№ 17)
5203 . ‡aხელოვნურად გაერთიანებული ფაკულტეტების დაშლა-დაყოფის მართლზომიერებაზე გაზეთი "თბილისის უნივერსიტეტი" გვთავაზობს პროფესორ-მასწავლებელთა მოსაზრებებს მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით.
61024. ‡aთბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
65014. ‡aგანათლება
65024. ‡aუნივერსიტეტი ‡zსაქართველო
7001 . ‡aკაკულია ნინო. ‡eავტორი. ‡eრედაქტორი.
7102 . ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
901 . ‡a29521 ‡b ‡c29521 ‡tbiblio

Additional Resources