Catalog

Record Details

Catalog Search



საერთაშორისო მარკეტინგი  Cover Image Book Book

საერთაშორისო მარკეტინგი / მანანა ნანიტაშვილი; რედაქტორი: გიორგი შუბლაძე.

Record details

  • ISBN: 9789941334023
  • Physical Description: 409 გვ.
  • Publisher: თბილისი: უნივერსალი, 2022.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
ეკონომიკისა და ბიზნესის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები--საერთაშორისო მარკეტინგის კონცეფცია--საერთაშორისო მარკეტინგული გარემო--საერთაშორისო მარკეტინგული კვლევები--დაგეგმვა და კონტროლი საერთაშორისო მარკეტინგში--საერთაშორისო ბაზრის სეგმენტაცია--საქონელი და სასაქონლო პოლიტიკა საერთაშორისო მარკეტინგში--საქონლის კონკურენტუნარიანობა საერთაშორისო ბაზარზე.
Subject: საერთაშორისო მარკეტინგი. > სახელმძღვანელო უმაღლესი სასწავლებლებისათვის.

Available copies

  • 11 of 11 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 11 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-312435 900001938980 Stacks Available -
Abonement ს-312436 900001938981 Stacks Available -
Abonement ს-312437 900001938982 Stacks Available -
Abonement ს-312698 900001939790 Stacks Available -
Abonement ს-312699 900001939791 Stacks Available -
Abonement 1-415032 900001939792 Stacks Available -
Abonement 1-415033 900001939789 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 339 ნ-24 სდ-141733 900001938983 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall F-104148 900001938979 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 339.138 ნ-24 900001937656 Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
001295404
003GUL
00520240423075611.0
020 . ‡a9789941334023
0800 . ‡a339.138 ‡x(100) ‡x(075.8)
092 . ‡aნ-24
1001 . ‡aნანიტაშვილი, მანანა.
24510. ‡aსაერთაშორისო მარკეტინგი / ‡cმანანა ნანიტაშვილი; რედაქტორი: გიორგი შუბლაძე.
260 . ‡aთბილისი: ‡bუნივერსალი, ‡c2022.
300 . ‡a409 გვ.
5052 . ‡aეკონომიკისა და ბიზნესის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები--საერთაშორისო მარკეტინგის კონცეფცია--საერთაშორისო მარკეტინგული გარემო--საერთაშორისო მარკეტინგული კვლევები--დაგეგმვა და კონტროლი საერთაშორისო მარკეტინგში--საერთაშორისო ბაზრის სეგმენტაცია--საქონელი და სასაქონლო პოლიტიკა საერთაშორისო მარკეტინგში--საქონლის კონკურენტუნარიანობა საერთაშორისო ბაზარზე.
65014. ‡aსაერთაშორისო მარკეტინგი. ‡xსახელმძღვანელო უმაღლესი სასწავლებლებისათვის.
7001 . ‡aშუბლაძე, გიორგი, ‡eრედაქტორი.
910 . ‡aხარბედია.
901 . ‡a295404 ‡b ‡c295404 ‡tbiblio ‡sSystem Local

Additional Resources