Catalog

Record Details

Catalog Search



ეკონომიკა და ბიზნესი = Economics and Вusiness = Экономика и бизнесс: № 3, 2024  Cover Image Serials and magazines Serials and magazines

ეკონომიკა და ბიზნესი = Economics and Вusiness = Экономика и бизнесс: ჟურნალი: № 3, 2024 / მთავარი რედაქტორი: ელგუჯა მექვაბიშვილი; ივანე ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ეკონომიკის და ბიზნესის ფაკულტეტი.

Record details

  • ISSN: 1987-5789
  • Physical Description: 242 გვ.
  • Publisher: [თბილისი]: თსუ, 2024.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
განათლების ფიგიტალიზაციის განხორციელების შემაფერხებელი და ხელშემწყობი ფაქტორები საქართველოში  /  რევაზ გველესიანი,ირინე გოგორიშვილი --  ყავისფერი და მწვანე ეკონომიკის განვითარების თეორიული ასპექტები /  რუსუდან სირბილაძე --  პოსტკომუნისტური საქართველოს ეკონომიკური კეთილდღეობის "კიბე" /  გიგი ელიზბარაშვილი --  მართვის მოცვის ოპტიმალური დონის განსაზღვრა და მისი გავლენა ორგანიზაციული სტრუქტურის ფორმირებაზე /  გიორგი ღაღანიძე,ბადრი რამიშვილი --  ინოვაციური მეწარმეობის როლი საქართველოს მდგრად ეკონომიკურ განვითარებაში /  უშანგი სამადაშვილი --  სამამულო კონკურენტუნარიანობის დეტერმინანტების კვლევა საქართველოს მაგალითზე / შოთა შაბურიშვილი  -- პროფაილინგი და მისი როლი ბიზნესში  /  ჟანა თოროლდავა --  ჯანდაცვის სერვისების რაციონირების დილემა /  თენგიზ ვერულავა --  სოციალური მედიის გავლენა ტურისტული მომსახურეობის მომხმარებელთა მყიდველობითი გადაწყვეტილების მიღებაზე (კვლევა ტექნოლოგიების ათვისების მოდელის გამოყენებით) /  ნუგზარ თოდუა,ლევან დანელია -- კულტურის როლი ტურისტული მიმართულების არჩევისას (ძველი თბილისის მაგალითზე, საქართველო) / შადი ვალიზადე,ბიჟან ნაჰავანდი,ნასერ რეზაი  --  საქართველოს ტურისტული კონკურენტუნარიანობა COVID-19 -ის პანდემიისა და პოსტ-პანდემიურ პერიოდში /  ლალი ოქროშიძე --  საჯარო სექტორის ბუღალტრული აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტრბში შეფასებასთან დაკავშირებული ცვლილებების მიმოხილვა /  მარიამ ვარდიაშვილი -- ფაქტორული ანალიზის მეთოდიკის სრულყოფის საკითხები  / მერაბ ჯიქია.
Subject: ეკონომიკა. > საქართველო.
მიკროეკონომიკა.
მაკროეკონომიკა.
მარკეტინგი.
პერიოდული გამოცემა.

Available copies

  • 6 of 6 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 6 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall პ-801/2024/№3 900001955252 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall პ-801/2024/№3 900001955253 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall Fპ-9474/2024/№3 900001955251 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall ჟ-26/2024/№3 900001955254 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall ჟ-26/2024/№3 900001955255 Stacks Available -
Tourism International School Reading Hall პერიოდიკა/2024/№3 900001955256 Stacks Available -

LDR 00620cas a2200205Ka 4500
001309824
003GUL
00520240712053127.0
022 . ‡a1987-5789
0800 . ‡a330+
080 . ‡a330.33 ‡x(479.22) ‡x(051)
092 . ‡aე-46
24510. ‡aეკონომიკა და ბიზნესი = ‡bEconomics and Вusiness = Экономика и бизнесс: ‡hჟურნალი: ‡n№ 3, 2024 / ‡cმთავარი რედაქტორი: ელგუჯა მექვაბიშვილი; ივანე ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ეკონომიკის და ბიზნესის ფაკულტეტი.
2461 . ‡aEconomics and Вusiness.
2461 . ‡aЭкономика и бизнесс.
260 . ‡a[თბილისი]: ‡bთსუ, ‡c2024.
300 . ‡a242 გვ.
310 . ‡aგამოდის კვარტალში ერთხელ ‡b2008-
50500. ‡tგანათლების ფიგიტალიზაციის განხორციელების შემაფერხებელი და ხელშემწყობი ფაქტორები საქართველოში  / ‡r რევაზ გველესიანი,ირინე გოგორიშვილი -- ‡t ყავისფერი და მწვანე ეკონომიკის განვითარების თეორიული ასპექტები / ‡r რუსუდან სირბილაძე -- ‡t პოსტკომუნისტური საქართველოს ეკონომიკური კეთილდღეობის "კიბე" / ‡r გიგი ელიზბარაშვილი -- ‡t მართვის მოცვის ოპტიმალური დონის განსაზღვრა და მისი გავლენა ორგანიზაციული სტრუქტურის ფორმირებაზე / ‡r გიორგი ღაღანიძე,ბადრი რამიშვილი -- ‡t ინოვაციური მეწარმეობის როლი საქართველოს მდგრად ეკონომიკურ განვითარებაში / ‡r უშანგი სამადაშვილი -- ‡t სამამულო კონკურენტუნარიანობის დეტერმინანტების კვლევა საქართველოს მაგალითზე / ‡rშოთა შაბურიშვილი  -- ‡tპროფაილინგი და მისი როლი ბიზნესში  / ‡r ჟანა თოროლდავა -- ‡t ჯანდაცვის სერვისების რაციონირების დილემა / ‡r თენგიზ ვერულავა -- ‡t სოციალური მედიის გავლენა ტურისტული მომსახურეობის მომხმარებელთა მყიდველობითი გადაწყვეტილების მიღებაზე (კვლევა ტექნოლოგიების ათვისების მოდელის გამოყენებით) / ‡r ნუგზარ თოდუა,ლევან დანელია -- ‡tკულტურის როლი ტურისტული მიმართულების არჩევისას (ძველი თბილისის მაგალითზე, საქართველო) / ‡rშადი ვალიზადე,ბიჟან ნაჰავანდი,ნასერ რეზაი  -- ‡t საქართველოს ტურისტული კონკურენტუნარიანობა COVID-19 -ის პანდემიისა და პოსტ-პანდემიურ პერიოდში / ‡r ლალი ოქროშიძე -- ‡t საჯარო სექტორის ბუღალტრული აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტრბში შეფასებასთან დაკავშირებული ცვლილებების მიმოხილვა / ‡r მარიამ ვარდიაშვილი -- ‡tფაქტორული ანალიზის მეთოდიკის სრულყოფის საკითხები  / ‡rმერაბ ჯიქია.
65014. ‡aეკონომიკა. ‡zსაქართველო.
65024. ‡aმიკროეკონომიკა.
65024. ‡aმაკროეკონომიკა.
65024. ‡aმარკეტინგი.
65024. ‡aპერიოდული გამოცემა.
7001 . ‡aმექვაბიშვილი, ელგუჯა ‡eმთავარი რედაქტორი.
7102 . ‡aივანე ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ‡bეკონომიკის და ბიზნესის ფაკულტეტი.
910 . ‡aლეილა ცანკაშვილი.
901 . ‡a309824 ‡bAUTOGEN ‡c309824 ‡tbiblio

Additional Resources