Catalog

Record Details

Catalog Search



კონსტრუქციული ურთიერთობის ჩვევის ჩამოყალიბების ტრენინგი: მასწავლებელი და დისციპლინის პრობლემები: ნაწილი მეორე  Cover Image Book Book

კონსტრუქციული ურთიერთობის ჩვევის ჩამოყალიბების ტრენინგი: მასწავლებელი და დისციპლინის პრობლემები: ნაწილი მეორე / მ. მელიქიშვილი.

Record details

  • Physical Description: 169 გვ.
  • Publisher: [ქ.გ.]: [გ.გ.], [წ.გ.].

Content descriptions

General Note:
ქსეროასლი.
Formatted Contents Note:
თეორიებიდან პრაქტიკამდე. მოქმედების სასკოლო გეგმა--ვსწავლობთ დიაგნოსტირებას--ყურადღების მიქცევაზე მიმართული "ცუდი" ქცევის მახასიათებლები--როცა მიზანი-ყურადღების მიქცევაა: ზომები,რომლებსაც უნდა მივმართოთ სწრაფი პედაგოგიური ზემოქმედებისას--ძალაუფლების მოყვარე ქცევის მახასიათებლები--შურისმაძიებლური ქცევის მახასიათებლები--კონფრონტაციის სიტუაციაში სწრაფი ჩარევის სტრატეგია და ტექნიკა--ძალაუფლება და შურის ძიება--შურისმაძიებლური ქცევის შესახებ--მარცხისაგან თავის არიდებაზე ორიენტირებული ქცევის მახასიათებლები--როცა მიზანია მარცხისგან თავის არიდება რა უნდა გააკეთოს მასწავლებელმა--როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეება იგრძნონ საკუთარი ინტელექტუალური კომპენტენტურობა--როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეებს ნორმალური ურთიერთობა დაამყარონ ჩვენთან და ჰქონდეთ საკუთარი ინტელექტუალური განცდა.
Subject: პედაგოგიური ფსიქოლოგია.

Available copies

  • 4 of 4 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 4 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 37 მ-54 რდ(II) 900001470178 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 37 მ-54 რდ(II) 900001470179 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 37 მ-54 რდ(II) 900001470180 Stacks Available -
Shota Rustaveli Central Reading Hall (RD II) 37 მ-54 რდ(II) 900001470181 Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00146890
003GUL
00520140602121843.0
035 . ‡a(GUL)37784
0800 . ‡a37.015.3+
0800 . ‡a37.064.2
092 . ‡аმ-54
1001 . ‡aმელიქიშვილი, მ.
24510. ‡aკონსტრუქციული ურთიერთობის ჩვევის ჩამოყალიბების ტრენინგი: ‡bმასწავლებელი და დისციპლინის პრობლემები: ‡nნაწილი მეორე / ‡cმ. მელიქიშვილი.
260 . ‡a[ქ.გ.]: ‡b[გ.გ.], ‡c[წ.გ.].
300 . ‡a169 გვ.
500 . ‡aქსეროასლი.
5052 . ‡aთეორიებიდან პრაქტიკამდე. მოქმედების სასკოლო გეგმა--ვსწავლობთ დიაგნოსტირებას--ყურადღების მიქცევაზე მიმართული "ცუდი" ქცევის მახასიათებლები--როცა მიზანი-ყურადღების მიქცევაა: ზომები,რომლებსაც უნდა მივმართოთ სწრაფი პედაგოგიური ზემოქმედებისას--ძალაუფლების მოყვარე ქცევის მახასიათებლები--შურისმაძიებლური ქცევის მახასიათებლები--კონფრონტაციის სიტუაციაში სწრაფი ჩარევის სტრატეგია და ტექნიკა--ძალაუფლება და შურის ძიება--შურისმაძიებლური ქცევის შესახებ--მარცხისაგან თავის არიდებაზე ორიენტირებული ქცევის მახასიათებლები--როცა მიზანია მარცხისგან თავის არიდება რა უნდა გააკეთოს მასწავლებელმა--როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეება იგრძნონ საკუთარი ინტელექტუალური კომპენტენტურობა--როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეებს ნორმალური ურთიერთობა დაამყარონ ჩვენთან და ჰქონდეთ საკუთარი ინტელექტუალური განცდა.
65014. ‡aპედაგოგიური ფსიქოლოგია.
901 . ‡a46890 ‡b ‡c46890 ‡tbiblio

Additional Resources