Catalog

Record Details

Catalog Search



რეკლამის გავრცელების არხების შერჩევის სპეციფიკა საქართველოში = The specifics of the advertising channel selection in Georgia //  ეკონომიკა და ბიზნესი = Economics and business = Экономика н бизнес: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო–პრაქტიკული ჟურნალი: № 3 მაისი – ივნისი Cover Image Book Book

რეკლამის გავრცელების არხების შერჩევის სპეციფიკა საქართველოში = The specifics of the advertising channel selection in Georgia // ეკონომიკა და ბიზნესი = Economics and business = Экономика н бизнес: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო–პრაქტიკული ჟურნალი: № 3 მაისი – ივნისი მაია სეთური; მთავარი რედაქტორი: რევაზ გოგოხია; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.

Record details

  • Physical Description: გვ:165–176:

Content descriptions

General Note:
ტექსტი ქართულ ენაზე.
რეზიუმე ინგლისურ ენაზე.
Subject: თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.
ეკონომიკა > საქართველო
მენეჯმენტი
ტურიზმი

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall Fპ–8375 ე.ბ./2014/№3/გვ.165–176/ს.მ. Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00152747
003GUL
00520030101142911.0
035 . ‡a(GUL)52732
0800 . ‡a33+
0800 . ‡a005.962.13 ‡x(479.22)
1001 . ‡aსეთური, მაია. ‡cეკონომიკის აკადემიური დოქტორი, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მოწვეული პროფესორი.
24510. ‡aრეკლამის გავრცელების არხების შერჩევის სპეციფიკა საქართველოში = The specifics of the advertising channel selection in Georgia // ‡bეკონომიკა და ბიზნესი = Economics and business = Экономика н бизнес: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო–პრაქტიკული ჟურნალი: ‡n№ 3 მაისი – ივნისი ‡cმაია სეთური; მთავარი რედაქტორი: რევაზ გოგოხია; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.
2461 . ‡aThe specifics of the advertising channel selection in Georgia
2461 . ‡aEconomics and business
2461 . ‡aЭкономика н бизнес
260 . ‡aთბილისი ‡c2014 წელი.
300 . ‡aგვ:165–176:
310 . ‡aგამოდის ორ თვეში ერთხელ. ‡b2008–
500 . ‡aტექსტი ქართულ ენაზე.
500 . ‡aრეზიუმე ინგლისურ ენაზე.
61024. ‡aთბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
61024. ‡aეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.
65014. ‡aეკონომიკა ‡zსაქართველო
65024. ‡aმენეჯმენტი
65024. ‡aტურიზმი
7001 . ‡aგოგოხია, რევაზ. ‡eმთავარი რედაქტორი.
7102 . ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
7102 . ‡aეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.
901 . ‡a52747 ‡b ‡c52747 ‡tbiblio

Additional Resources