Catalog

Record Details

Catalog Search



საბაზრო სისტემის საფუძვლები : პრინციპები, პრობლემები და პოლიტიკა: სამ წიგნად / წიგნი მეორე, ნაწილი პირველი : მარკეტინგი. Cover Image Book Book

საბაზრო სისტემის საფუძვლები : პრინციპები, პრობლემები და პოლიტიკა: სამ წიგნად / თანაავტორი: მერაბ ადეიშვილი, გიორგი თოფაძე, როინ იმედაძე ; რედაქტორი: ალექსამდრე კუჭუხიძე. წიგნი მეორე, ნაწილი პირველი : მარკეტინგი.

Record details

  • ISBN: 9992834463
  • Physical Description: 608 გვ. : ნახაზები, ცხრილები.
  • Publisher: თბილისი : [გ.გ.] , 2003.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
წინათქმა -- მარკეტინგის სოციალური საფუძვლები; ადამიანთა მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება -- მარკეტინგის მართვის პროცესი -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა მყიდველობითი ქცევა -- საწარმოთა ბაზარი და მყიდველთა ქცევა საწარმოთა სახელით -- კომერციული წარმატების შემადგენლები -- ბაზრის სეგმენტირება, მიზნობრივი სეგმენტების შერჩევა და საქონლის პოზიციონირება -- საქონლის დამუშავება: საქონელი, სასაქონლო მარკები, შეფუთვა, მომსახურება -- საქონლის დამუშავება: ახალი საქონლის დამუშავებისადმი და საქონლის სასიცოცხლო ციკლის პრობლემებისადმი მიდგომა -- ბაზრის "ნიშა" -- საქონელზე ფასის დადგენა: ფასწარმოქმნის ამოცანები და პოლიტიკა -- საქონლის გავრცელების მეთოდები: განაწილების არხები და საქონლის მოძრაობა -- საქონლის გავრცელების მეთოდები: საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- ბოლოსიტყვაობა -- გამოყენებული ლიტერატურა.
Subject: ეკონომიკა > საბაზრო ეკონომიკა > საბაზრო ეკონომიკის მართვა.
საბაზრო სისტემები.
მარკეტინგი.

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-289969 900000703506 Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00165276
003GUL
00520140122083010.0
008070101s2003 geo d
020 . ‡a9992834463
035 . ‡a(LIBRARYS)65276
0800 . ‡a339.138 +
0800 . ‡a338.242
1001 . ‡aბიჭიაშვილი, ჯონი.
24510. ‡aსაბაზრო სისტემის საფუძვლები : ‡bპრინციპები, პრობლემები და პოლიტიკა: სამ წიგნად / ‡cთანაავტორი: მერაბ ადეიშვილი, გიორგი თოფაძე, როინ იმედაძე ; რედაქტორი: ალექსამდრე კუჭუხიძე. ‡nწიგნი მეორე, ნაწილი პირველი : ‡pმარკეტინგი.
260 . ‡aთბილისი : ‡b[გ.გ.] , ‡c2003.
300 . ‡a608 გვ. : ‡bნახაზები, ცხრილები.
5050 . ‡aწინათქმა -- მარკეტინგის სოციალური საფუძვლები; ადამიანთა მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება -- მარკეტინგის მართვის პროცესი -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა მყიდველობითი ქცევა -- საწარმოთა ბაზარი და მყიდველთა ქცევა საწარმოთა სახელით -- კომერციული წარმატების შემადგენლები -- ბაზრის სეგმენტირება, მიზნობრივი სეგმენტების შერჩევა და საქონლის პოზიციონირება -- საქონლის დამუშავება: საქონელი, სასაქონლო მარკები, შეფუთვა, მომსახურება -- საქონლის დამუშავება: ახალი საქონლის დამუშავებისადმი და საქონლის სასიცოცხლო ციკლის პრობლემებისადმი მიდგომა -- ბაზრის "ნიშა" -- საქონელზე ფასის დადგენა: ფასწარმოქმნის ამოცანები და პოლიტიკა -- საქონლის გავრცელების მეთოდები: განაწილების არხები და საქონლის მოძრაობა -- საქონლის გავრცელების მეთოდები: საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- ბოლოსიტყვაობა -- გამოყენებული ლიტერატურა.
65014. ‡aეკონომიკა ‡xსაბაზრო ეკონომიკა ‡xსაბაზრო ეკონომიკის მართვა.
65024. ‡aსაბაზრო სისტემები.
65024. ‡aმარკეტინგი.
7001 . ‡aადეიშვილი, მერამ , ‡eავტორი.
7001 . ‡aთოფაძე, გიორგი , ‡eავტორი.
7001 . ‡aკუჭუხიძე, ალექსანდრე , ‡eრედაქტორი.
7001 . ‡aიმედაძე, როინ , ‡eავტორი.
7001 . ‡aკუჭუხიძე, ალ. , ‡eრედქაქტორი.
901 . ‡a65276 ‡bAUTOGEN ‡c65276 ‡tbiblio ‡sSystem Local

Additional Resources