Catalog

Record Details

Catalog Search



პროდუქციის ხარისხის მართვა  Cover Image Book Book

პროდუქციის ხარისხის მართვა / ჯენტა ჯებაშვილი; რედ.: ა. ტატიშვილი.

Summary:

სახელმძღვანელო კურსში განხილულია ხარისხის მართვის თეორიული საფუძვლები და პრაქტიკული რეკომენდაციები. იგი შეესაბამება თანამედროვე საერთაშორისო დონეს და ა საგანმანათლებლო სტანდარტებს. მოიცავს პროდუქციის,მომსახურებისა და სამუშაოთა ხარისხის მართვის მთელ კომპლექს;განხილულია პროდუქციის ხარისხის დონის შეფასების მეთოდები;ხარისხის უზრუნველყოფისა და მართვის პრინციპები;ხარისხის მართვის სისტემები;მართვის მომქმედი მექანიზმები და მისი ცალკეული ელემენტები;წარმოდგენილია სტანდარტიზაციის ა და სერთიფიკაციის საფუძვლები; მომხმარებელთა უფლებების დაცვის საკანონმდებლო საკითხები,საყოველთაო ხარისხის მართვის (TQM)არსი. კურსი განკუთვნილია ,,მიკროეკონომიკისა და მენეჯმენტის'ფაკულტეტის სტუდენტებისათვის .იგი შეიძლება გამოყენებულ იქნეს ყველა ეკონომიკური სპეციალობის სტუდენტებისა და პედაგოგებისათვის, ხარისხის მენეჯერებისათვის.

Record details

  • ISBN: 9994012215
  • Physical Description: 315გვ.
  • Publisher: თბილისი : თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2005 .

Content descriptions

Formatted Contents Note:
--პროდუქციის ხარისხი როგორც ეკონომიკური კატეგორია და მართვის ობიექტი--ხარისხის მართვის წარმოქმნისა და განვითარების ეტაპები--პროდუქციის ხარისხის მაჩვენებელთა სისტემა და მათი შეფასების მეთოდები--პროდუქციის ხარისხის უზრუნველყოფისა და მართვის პრინციპები--ხარისხის მართვის ფუნქციები--პროდუქციის ხარისხის კონტროლი--სტანდარტიზაცია ხარისხის უზრუნველყოფასა და მართვაში--ხარისხის მართვის სისტემების შექმნა და მათი ეფექტური ფუნქციონირების უზრუნველყოფა--ხარისხის სისტემის მართვის მეტროლოგიური უზრუნველყოფა--პროდუქციის სერტიფიკაციის საფუძვლები--სერტიფიკაციის ორგანიზაციულ-მეთოდოლოგიური პრინციპები--პროდუქციის მომსახურების და პერსონალის სერტიფიკაცია--პროდუქციის ხარისხი და მომხმარებელთა უფლებების დაცვა--ხარისხის ეკონომიკური პრობლემები
Subject: ეკონომიკა.

Available copies

  • 50 of 50 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 50 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement -284769 900000720072 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720073 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720074 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720075 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720078 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720091 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720096 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720097 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720098 Stacks Available -
Abonement -284769 900000720102 Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00165713
003GUL
00520160321110451.0
008070101s geo d
020 . ‡a9994012215
035 . ‡a(LIBRARYS)65713
080 . ‡a658.562+
080 . ‡a658
092 . ‡aჯ-314
1001 . ‡aჯებაშვილი, ჯენეტა.
24510. ‡aპროდუქციის ხარისხის მართვა / ‡cჯენტა ჯებაშვილი; რედ.: ა. ტატიშვილი.
260 . ‡aთბილისი : ‡bთბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა, ‡c2005 .
5050 . ‡a--პროდუქციის ხარისხი როგორც ეკონომიკური კატეგორია და მართვის ობიექტი--ხარისხის მართვის წარმოქმნისა და განვითარების ეტაპები--პროდუქციის ხარისხის მაჩვენებელთა სისტემა და მათი შეფასების მეთოდები--პროდუქციის ხარისხის უზრუნველყოფისა და მართვის პრინციპები--ხარისხის მართვის ფუნქციები--პროდუქციის ხარისხის კონტროლი--სტანდარტიზაცია ხარისხის უზრუნველყოფასა და მართვაში--ხარისხის მართვის სისტემების შექმნა და მათი ეფექტური ფუნქციონირების უზრუნველყოფა--ხარისხის სისტემის მართვის მეტროლოგიური უზრუნველყოფა--პროდუქციის სერტიფიკაციის საფუძვლები--სერტიფიკაციის ორგანიზაციულ-მეთოდოლოგიური პრინციპები--პროდუქციის მომსახურების და პერსონალის სერტიფიკაცია--პროდუქციის ხარისხი და მომხმარებელთა უფლებების დაცვა--ხარისხის ეკონომიკური პრობლემები
5203 . ‡aსახელმძღვანელო კურსში განხილულია ხარისხის მართვის თეორიული საფუძვლები და პრაქტიკული რეკომენდაციები. იგი შეესაბამება თანამედროვე საერთაშორისო დონეს და ა საგანმანათლებლო სტანდარტებს. მოიცავს პროდუქციის,მომსახურებისა და სამუშაოთა ხარისხის მართვის მთელ კომპლექს;განხილულია პროდუქციის ხარისხის დონის შეფასების მეთოდები;ხარისხის უზრუნველყოფისა და მართვის პრინციპები;ხარისხის მართვის სისტემები;მართვის მომქმედი მექანიზმები და მისი ცალკეული ელემენტები;წარმოდგენილია სტანდარტიზაციის ა და სერთიფიკაციის საფუძვლები; მომხმარებელთა უფლებების დაცვის საკანონმდებლო საკითხები,საყოველთაო ხარისხის მართვის (TQM)არსი. კურსი განკუთვნილია ,,მიკროეკონომიკისა და მენეჯმენტის'ფაკულტეტის სტუდენტებისათვის .იგი შეიძლება გამოყენებულ იქნეს ყველა ეკონომიკური სპეციალობის სტუდენტებისა და პედაგოგებისათვის, ხარისხის მენეჯერებისათვის.
300 . ‡a315გვ.
7001 . ‡aტატიშვილი, ა. ‡eრედაქტორი , ‡პროფესორი.
650 . ‡aეკონომიკა.
901 . ‡a65713 ‡bAUTOGEN ‡c65713 ‡tbiblio ‡sSystem Local

Additional Resources