Catalog

Record Details

Catalog Search



რიტორიკული განზომილებების კოგნიტური და პრაგმა-ლინგვისტური მახასიათებლები ბრიტანულ და ქართულ სატელევიზიო რეკლამის დისკურსში: ინგლისური ფილოლოგია Cover Image Book Book

რიტორიკული განზომილებების კოგნიტური და პრაგმა-ლინგვისტური მახასიათებლები ბრიტანულ და ქართულ სატელევიზიო რეკლამის დისკურსში: ინგლისური ფილოლოგია: დისერტაცია / ნინო ჯოჯუა; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: მანანა რუსიეშვილი; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.

Record details

  • Physical Description: 188 გვ.+ CD.
  • Publisher: თბილისი: [გ.გ.], 2014.

Content descriptions

Dissertation Note:
ფილოლოგიის დოქტორის (Ph.D) აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად წარმოდგენილი დისერტაცია.
Bibliography, etc. Note:
ბიბლიოგრაფია: გვ. 177-188.
Formatted Contents Note:
შესავალი -- თავი I: რეკლამის დისკურსის ზოგადი მახასიათებლები -- თავი II: რიტორიკული განზომილებები სატელევიზიო რეკლამის დისკურსში -- თავი III: სატელევიზიო რეკლამის დისკურსის შინაარსობრივ - კომპოზიციური ჩარჩო -- თავი IV: რეკლამის თემების პრაგმატიკულ-რიტორიკული ასპექტი -- საერთო დასკვნა -- ბიბლიოგრაფია.
Subject: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
რიტორიკა.
მეტყველების კულტურა.
ტელე გადაცემები.

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall F-93412 900001659885 Stacks Available -

Electronic resources


LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00173862
003GUL
00520150421130155.0
0800 . ‡a808.5+
0800 . ‡a792.097
092 . ‡aჯ-69
1001 . ‡aჯოჯუა, ნინო.
24510. ‡aრიტორიკული განზომილებების კოგნიტური და პრაგმა-ლინგვისტური მახასიათებლები ბრიტანულ და ქართულ სატელევიზიო რეკლამის დისკურსში: ‡bინგლისური ფილოლოგია: ‡kდისერტაცია / ‡cნინო ჯოჯუა; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: მანანა რუსიეშვილი; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
260 . ‡aთბილისი: ‡b[გ.გ.], ‡c2014.
300 . ‡a188 გვ.+ ‡eCD.
502 . ‡aფილოლოგიის დოქტორის (Ph.D) აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად წარმოდგენილი დისერტაცია.
504 . ‡aბიბლიოგრაფია: გვ. 177-188.
5052 . ‡aშესავალი -- თავი I: რეკლამის დისკურსის ზოგადი მახასიათებლები -- თავი II: რიტორიკული განზომილებები სატელევიზიო რეკლამის დისკურსში -- თავი III: სატელევიზიო რეკლამის დისკურსის შინაარსობრივ - კომპოზიციური ჩარჩო -- თავი IV: რეკლამის თემების პრაგმატიკულ-რიტორიკული ასპექტი -- საერთო დასკვნა -- ბიბლიოგრაფია.
61024. ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
65014. ‡aრიტორიკა.
65024. ‡aმეტყველების კულტურა.
65024. ‡aტელე გადაცემები.
7001 . ‡aრუსიეშვილი, მანანა, ‡eსამეცნიერო ხელმძღვანელი.
7102 . ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
85640. ‡uhttps://www.tsu.ge/data/file_db/library/NINO%20JOJUA_Thesis%20Paper.pdf ‡yPDF
85640. ‡uhttps://ebooks.tsu.ge/free/ge-dissertations#j ‡yელექტრონული ვერსია
901 . ‡a73862 ‡b ‡c73862 ‡tbiblio

Additional Resources