Catalog

Record Details

Catalog Search



სტრატეგიული მარკეტინგის არსი, როლი და მნიშვნელობა ფირმის ფუნქციონირებაში = Сущность, роль и значение стратегического маркетинга в функционирование фирмы = The Essence, Role and Significance of Strategic Makteting in the Functioning of a Firm  // ეკონომისტი = Ekonomisti = საერთაშორისო სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი: 2014 წელი № 6  დეკემბერი /  Cover Image Book Book

სტრატეგიული მარკეტინგის არსი, როლი და მნიშვნელობა ფირმის ფუნქციონირებაში = Сущность, роль и значение стратегического маркетинга в функционирование фирмы = The Essence, Role and Significance of Strategic Makteting in the Functioning of a Firm // ეკონომისტი = Ekonomisti = საერთაშორისო სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი: 2014 წელი № 6 დეკემბერი / თეიმურაზ გოგოხია; მთავარი რედაქტორი: რამაზ აბესაძე; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი.

Summary:

სტატია ეძღვნება ფირმის ფუნქციონირებაში სტრატეგიული მარკეტინგის გარკვევას, შესაბამისი მარკეტინგული ლიტერატურის მიმოხილვის საფუძველზე.

Record details

  • ISSN: 1987-6890
  • Physical Description: გვ: 73-82.
  • Publisher: თბილისი: თსუ პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტის გამომცემლობა, 2014.

Content descriptions

General Note:
რეზიუმე ქართულ და რუსულ ენებზე.
ტექსტი ქართულ, ინგლისურ და რუსულ ენებზე.
Bibliography, etc. Note:
ბიბლიოგრაფია: გვ.80-81.
Subject: თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი.
ეკონომიკა

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Grigol Tsereteli Reading Hall პ-820 ე./2014/№6/გვ.73-82/გ.თ. Stacks Available -

LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00185232
003GUL
00520151027064456.0
022 . ‡a1987-6890
035 . ‡a(GUL)85225
035 . ‡a(GUL)85222
0800 . ‡a33
1001 . ‡aგოგოხია, თეიმურაზ. ‡cდოქტორანტი.
24510. ‡aსტრატეგიული მარკეტინგის არსი, როლი და მნიშვნელობა ფირმის ფუნქციონირებაში = Сущность, роль и значение стратегического маркетинга в функционирование фирмы = The Essence, Role and Significance of Strategic Makteting in the Functioning of a Firm // ‡bეკონომისტი = Ekonomisti = საერთაშორისო სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი: ‡p2014 წელი ‡n№ 6 დეკემბერი / ‡cთეიმურაზ გოგოხია; მთავარი რედაქტორი: რამაზ აბესაძე; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი.
2461 . ‡aEkonomisti
2461 . ‡aСущность, роль и значение стратегического маркетинга в функционирование фирмы
2461 . ‡aThe Essence, Role and Significance of Strategic Makteting in the Functioning of a Firm
260 . ‡aთბილისი: ‡bთსუ პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტის გამომცემლობა, ‡c2014.
300 . ‡aგვ: 73-82.
500 . ‡aრეზიუმე ქართულ და რუსულ ენებზე.
500 . ‡aტექსტი ქართულ, ინგლისურ და რუსულ ენებზე.
504 . ‡aბიბლიოგრაფია: გვ.80-81.
5203 . ‡aსტატია ეძღვნება ფირმის ფუნქციონირებაში სტრატეგიული მარკეტინგის გარკვევას, შესაბამისი მარკეტინგული ლიტერატურის მიმოხილვის საფუძველზე.
60014. ‡aთბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
60014. ‡aპაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი.
65014. ‡aეკონომიკა
70014. ‡aაბესაძე, რამაზ. ‡eმთავარი რედაქტორი.
7102 . ‡aივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
7102 . ‡aპაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი.
901 . ‡a85232 ‡b ‡c85232 ‡tbiblio

Additional Resources