Catalog

Record Details

Catalog Search



ინტერნეტ–მარკეტინგი = Internet-Marketing : (სახელმძღვანელო) / ნუგზარ თოდუა, რატი აბულაძე ; რედაქტორი : ჩარიტა ჯაში.

პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 1 total copy.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 თ–677 900000933141 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941172168
  • ფიზიკური აღწერილობა: 320 გვ. : ნახ., ცხრ.
  • გამომცემლობა: თბილისი : უნივერსალი, 2011.

წიგნის აღწერილობა

ბიბლიოგრაფია, და ასე შემდეგ , შენიშვნა ბიბლიოგრაფია: გვ. 305-319.
სარჩევი შესავალი -- ინტერნეტის როლი თანამედროვე ბიზნესში -- ინტენეტ–მარკეტინგის სისტემები და გამოყენების თავისებურებები -- ინტერნეტ–მარკეტინგის გარემო -- მარკეტინგული კვლევები ინტერნეტში -- სასაქონლო პოლიტიკა ინტერნეტ–მარკეტინგში -- ფასების პოლიტიკა ინტერნეტ–მარკეტინგში -- დისტრიბუციული პოლიტიკა ინტერნეტ–მარკეტინგში -- კომუნიკაციური ოილიტიკა ინტერნეტ–მარკეტინგში -- ინტერნეტ–მარკეტინგის სამართლებრივი და ეთიკური საკითხები -- ინტერნეტ–ბაზრის განვითარების ტენდენციები თანამედროვე ეტაპზე.
მოკლე შინაარსი, და სხვა ნაშრომში განხილულის ინტერნეტის როლი თანამედროვე ბიზნესში, ინტერნეტ–მარკეტინგის სისტემები და გამოყენების თავისებურებები, ინტერნეტ–მარკეტინგის გარემო, მარკეტინგული კვლევის მეთოდები ინტერნეტში, სასაქონლო, ფასების, დისტრიბუციის და კომუნიკაციის პოლიტიკის თავისებურებები ინტერნეტ–მარკეტინგში, ინტერნეტ–მარკეტინგის სამართლებრივი და ეთიკური საკითხები, ინტერნეტ–ბაზრის განვითარების ტენდენციები თანამედროვე ეტაპზე.განკუთვნილია სახელმძღვანელოდ უმაღლესი სასწავლებლების ბიზნესის ადმინისტრირების სპეციალობის სტუდენტებისათვის.
თემა: ინტერნეტ–მარკეტინგი.

Additional Resources