Catalog

Record Details

Catalog Search

[ დახვეწეთ ჩემი პირველადი ძებნა ]

ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 6 დან 17

მარკეტინგის საფუძვლები / ფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი ; მთარგმნელები: ლელა აბდუშელიშვილი, ნოდარ მაჩხაშვილი ; რედაქტორები : ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე.

კოტლერი,ფილიპ. (ავტორი). არმსტრონგი,გარი , ავტორი. (ავტორობით). აბდუშელიშვილი,ლელა , მთარგმნელი. (ავტორობით). მაჩხაშვილი,ნოდარ , მთარგმნელი. (ავტორობით). ილაშვილი,ნინო , რედაქტორი. (ავტორობით). ჩაბრაძე,ელენე , რედაქტორი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 23 of 40 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 40 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-299998 900001721520 Stacks გატანილია 02/13/2020
აბონემენტი ს-299999 900001721521 Stacks გატანილია 04/20/2020
აბონემენტი ს-300000 900001721516 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300001 900001721522 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300002 900001721511 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300003 900001721510 Stacks გატანილია 02/23/2020
აბონემენტი ს-300004 900001721519 Stacks გატანილია 03/02/2020
აბონემენტი ს-300005 900001721518 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300006 900001721517 Stacks გატანილია 02/15/2020
აბონემენტი ს-300007 900001721488 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941233524
  • ფიზიკური აღწერილობა: 746 გვ. : ილ.
  • გამოცემა: მე-14 გამოცემა.
  • გამომცემლობა: თბილისი : ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა , 2015.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი მარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრება -- მარკეტინგი. მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა -- კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია -- მყიდველებისა და სავაჭრო სივრცის გაგება.მარკეტინგული გარემოს ანალიზი -- მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა -- ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა -- მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგიისა და მარკეტინგული კომპლექსის ჩამოყალიბება.მყიდველზე ორიენტირებული სტრატეგია -- პროდუქტი,მომსახურება და ბრენდი -- ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები -- ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა ფასწარმოქმნის სტრატეგიები -- მარკეტინგული არხები. კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა -- კომუნიკაციები.მომხმარებლის ფასეულობის გააზრება -- რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა -- პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება -- პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი -- კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა -- გლობალური ბაზარი -- მდგრადი მარკეტინგი -- დანართები -- ტერმინების განმარტება.
მოკლე შინაარსი, და სხვა წიგნში ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა შემდეგი ხუთი ძირითადი თემის გარშემო: 1. მომხმარებლისათვის ღირებულებების შექმნა,რათა მისგან საპასუხოდ იგივე მივიღოთ 2. ძლიერი და ღირებულების შემქმნელი ბრენდების ჩამოყალიბება და მართვა 3. მარკეტინგიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა 4. ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენება 5. მდგრადი მარკეტინგი მსოფლიოს გარშემო.
თემა: ეკონომიკა. > მარკეტინგი.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 6 დან 17

Additional Resources