Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის მენეჯმენტი / ფილიპ კოტლერი, კევინ ლეინ კელერი; სამეცნიერო რედაქტორი: ნუგზარ თოდუა, რედაქტორები: ჩარიტა ჯაში, ბაბულია მღებრიშვილი; მთარგმნელები: ნუგზარ თოდუა, ჩარიტა ჯაში, გიორგი ყუფარაძე და სხვა.

კოტლერი, ფილიპ. ნორთვესტერნის უნივერსიტეტი. (ავტორი). კელერი, კევინ ლეინ. (დარტმუთის კოლეჯი) ავტორი. (ავტორობით). თოდუა, ნუგზარ. სამეცნიერო რედაქტორი. მთარგმნელი. (ავტორობით). ჯაში, ჩარიატა. რედაქტორი. მთარგმნელი. (ავტორობით). მღებრიშვილი, ბაბულია. რედაქტორი. (ავტორობით). ყუფარაძე, გიორგი. მთარგმნელი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 64 of 110 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 110 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-300462 900001750322 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300463 900001750323 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300464 900001750331 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300465 900001750321 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300466 900001750324 Stacks გატანილია 03/10/2020
აბონემენტი ს-300467 900001750326 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300468 900001750325 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300469 900001750308 Stacks გატანილია 04/07/2020
აბონემენტი ს-300470 900001750314 Stacks გატანილია 03/29/2020
აბონემენტი ს-300471 900001750316 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941134494
  • ფიზიკური აღწერილობა: 869 გვ.+ დანართები. ილ.
  • გამოცემა: მე-14 გამოცემა.
  • გამომცემლობა: [თბილისი]: თსუ გამ-ბა, 2015.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი ნაწილი 1. მარკეტინგის მენეჯმენტის არსი. თავი 1. 21 საუკუნის მარკეტინგის განმარტება -- თავი 2. მარკეტინგული სტრატეგიებისა და გეგმების შემუშავება -- ნაწილი 2. მარკეტინგულ ხედვაზე ფოკუსირება. თავი 3. ინფორმაციის შეგროვება და მოთხოვნის პროგნოზირება -- თავი 4. მარკეტინგული კვლევების ჩატარება -- ნაწილი 3. მყიდველებთან დაკავშირება. თავი 5. გრძელვადიანი ლოიალური ურთიერთობების ჩამოყალიბება -- თავი 6. სამომხმარებლო ბაზების ანალიზი -- თავი 7. ბიზნესბაზრების ანალიზი -- თავი 8. ბაზრის სეგმენტაცია და მიზნობრივი სეგმენტაციის გამოვლენა -- ნაწილი 4. ძლიერი ბრენდების ფორმირება. თავი 9. ბრენდის კაპიტალის ფორმირება -- თავი 10. ბრენდის პოზიციონირება -- თავი 11. კონკურენციის დინამიკა -- ნაწილი 5. საბაზრო შეთავაზებების ფორმირება. თავი 12. პროდუქტის სტრატეგიის ფორმირება -- თავი 13. მომსახურების შექმნა და მართვა -- თავი 14. ფასწარმოქმნის სტრატეგიებისა და პროგრამების შემუშავება -- ნაწილი 6. ფასეულობების მიწოდება. თავი 15. ინტეგრირებული მარკეტინგული არხების შექმნა და მართვა -- თავი 16. საცალო ვაჭრობის, საბითუმო ვაჭრობის და ლოჯისტიკის მართვა -- Nაწილი 7. ფასეულობების სტიმულირება. თავი 17. ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შემუშავება და მართვა -- თავი 18. მასობრივი კომუნიკაციების მართვა: რეკლამა, გაყიდვების სტიმულირება, ივენთები და შთაბეჭდილებები, საზოგადოებასთან ურთიერთობები -- თავი 19. პერსონალური კომუნიკაციების მართვა: პირდაპირი და ინტერაქტიული მარკეტინგი, სიტყვიერი მარკეტინგი და პერსონალური გაყიდვები -- ნაწილი 8. წარმატებული გრძელვადინი ზრდის სტრატეგიების შემუშავება. თავი 20. ახალი საბაზრო შეთავაზებების ფორმირება -- თავი 21. გლობალურ ბაზარში ჩართვა -- თავი 22. ჰოლისტიკური მარკეტინგული ორგანიზაციის მართვა გრძელვადიან პერიოდში.
თემა: მარკეტინგის მენეჯმენტი.

Additional Resources