ლიტერატურულ ურთიერთობათა ვექტორები = Vectors of Literary Relations: V - XVIII სს. / დარეჯან მენაბდე; რედაქტორი: მაკა ელბაქიძე; ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. შოთა რუსთაველის ქართული ლიტერატურის ინსტიტუტი.
ხელმისაწვდომი ასლები
- 3 of 3 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.
ამჟამინდელი მდგომარეობა
0 current holds with 3 total copies.
მდებარეობა | ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი | ბარკოდი | თაროზე განთავსების ადგილი | სტატუსი | ზუსტი თარიღი |
---|---|---|---|---|---|
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი | F-96518 | 900001771799 | Stacks | ხელმისაწვდომია | - |
შოთა რუსთაველის სახელობის სამკითხველო დარბაზი (რდ II) | 82..09 მ-56 რდ(II) | 900001771797 | Stacks | ხელმისაწვდომია | - |
შოთა რუსთაველის სახელობის სამკითხველო დარბაზი (რდ II) | 82..09 მ-56 რდ(II) | 900001771798 | Stacks | ხელმისაწვდომია | - |
დამატებითი ინფორმაცია
- ISBN: 9789941457494
- ფიზიკური აღწერილობა: 311 გვ.
- გამომცემლობა: თბილისი: ნეკერი, 2016.
წიგნის აღწერილობა
სარჩევი | თქმულებები ივერიის ყოვლადწმინდა ღვთისმშობლის ხატის შესახებ ძველ ქართულ და რუსულ წყაროებში -- ქართული სამოგზაური ლიტერატურა ქართულ-რუსულ ურთიერთობათა კონტექსტში (XVIII ს.) -- გაბრიელ რატიშვილი - საქართველოს ტრაგედიის შემატიანე -- გაბრიელ რატიშვილის "მცირედი მოთხრობიდან" ილია ჭავჭავაძის "მგზავრის წერილებამდე" -- იონა მეუნარგია - "ვეფხისტყაოსნის" გამომცემელი და მთარგმნელი -- ერთი ძველი რუსული თხზულების ქართული რეალიები -- ძველი ქართული მწერლობის ძეგლები უცხოურ ენებზე: 1. "მოქცევაი ქართლისაი' და "წმინდა ნინოს ცხოვრება " -- წამებაი წმინდისა შუშანიკისი დედოფლისაი -- მარტვილობაი და მოთმინებაი წმიდისა ევსტათი მცხეთელისაი -- წამებაი წმიდისა მოწამისა ჰაბოისი -- სულხან-საბა ორბლიანი -- დავით გურამიშვილი. |
მოკლე შინაარსი, და სხვა | წიგნში შესულია ავტორის მიერ ბოლო ათი წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული სტატიები თარგმანისა და ლიტერატურულ ურთიერთობათა (V - XIII სს.) საკითხებზე. |
ძიება თემის მიხედვით
თემა: | ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. შოთა რუსთაველის ქართული ლიტერატურის ინსტიტუტი. ქართული მხატვრული ლიტერატურის ისტორია და კრიტიკა. |