Catalog

Record Details

Catalog Search


ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 4 დან 23

ქართული ბრენდის დღე 2012// ასპექტი: ჟურნალი 2013 წელი, № 1 თებერვალი / ვიოლეტა ლემონჯავა ; რედაქტორი: თეონა აბსანძე; არტ-რედაქტორი: გიორგი კარანაძე ; ჟურნალის ხელმძღვანელი: დალი ოსეფაშვილი : იჯანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ; თსუ სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.

ლემონჯავა, ვიოლეტა. (ავტორი). აბსანძე, თეონა. რედაქტორი. (ავტორობით). კარანაძე, გიორგი , არტ-რედაქტორი. (ავტორობით). ოსეფაშვილი, დალი , ჟურნალის ხელმძღვანელი. (ავტორობით). თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. (ავტორობით). თსუ სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 1 total copy.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი პ-837 ა./2013/№1/გვ.32/ქ. Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ფიზიკური აღწერილობა: გვ.32. ილ.

წიგნის აღწერილობა

ზოგადი შენიშვნა: ჟურნალი მოამზადეს თსუ სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის ,,მედია და ტექნოლოგიების" მაგისტრანტებმა.
მოკლე შინაარსი, და სხვა უკვე 10 წელია ქართული ორგანიზაციები, ტელეპროექტები თუ ადამიანები ერთი ნიშნის ,,ქართული ბრენდის" ქვეშ ერთიანდებიან და 5 ნომინაციაში ჯილდოვდებიან. მათი რიცხვი იზრდება, უცვლელი ლიდერი კი მხოლოდ რამდენიმე კომპანიაა,მაგალითად რადიო ,,ფორტუნა", სილამაზის ქსელი ,,ნატალი", კომპანია ,,მარი-გოლდი", რომელიც არა მარტო საქართველოში, საზღვარგარეთაც დიდი პოპულარობით სარგებლობს. 2012 წლის პერსონად მურმან ჯინორია დასახელდა. წლევანდელი დაჯილდოება მაინც გამორჩეულია. წელს რიგით მეათე დაჯილდოებაა და მონაწილეებიც ხალხის ინტერესითა და ხარისხით იყო განპირობებული.
თემა: თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
თსუ სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი..
ქართული ბრენდი
უნივერსიტეტი > საქართველო
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 4 დან 23

Additional Resources