Catalog

Record Details

Catalog Search


ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 27 დან 34

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 2 of 2 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 2 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი 1-410797 900001661850 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი F-91646 900001307221 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941038792
  • ფიზიკური აღწერილობა: 31 გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი [გ.გ.], 2012

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი შესავალი –– საბიბლიოთეკო მარკეტინგის არსი და კონცეფცია –– საბიბლიოთეკო მარკეტინგის ძირითადი სახეები –– საბიბლიოთეკო მარკეტინგთან დაკავშირებული ზოგიერთი ტერმინი –– მარკეტინგის სახეები საქართველოს უნივერსალურ ბიბლიოთეკებში
მოკლე შინაარსი, და სხვა ნაშრომში პოპულარული ენითაა გადმოცემული საბიბლიოთეკო მარკეტინგის არსი,კონცეფცია.განხილულია მარკეტინგის სახეები და ძირითადი ტერმინები.მასში ზოგადი ფორმითაა წარმოდგენილი მარკეტინგის ის ფორმები და სახეები,რომლებიც გვხვდება საქართველოს უნივერსალური ტიპის ბიბლიოთეკებში.
თემა: აქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა. ბიბლიოთეკათმცოდნეობისა და საბიბლიოთეკო სტანდარტების განყოფილება.
ბიბლიოთეკმცოდნეობა.
საბიბლიოთეკო საქმე.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 27 დან 34

Additional Resources