Catalog

Record Details

Catalog Search


Back To Results
Showing Item 5 of 33

განვითარებისა და სწავლის თეორიები: დამხმარე სახელმძღვანელო  Cover Image Book Book

განვითარებისა და სწავლის თეორიები: დამხმარე სახელმძღვანელო

ჯანაშია, ნათია. (Author). იმედაძე, ნათელა. (ავტორი.). გორგოძე, სოფიო. (ავტორი., რედაქტორი.). ნაცვლიშვილი, ნათია. (რედაქტორი.).

Record details

  • ISBN: 9789941006746
  • ISBN: 9789941006753
  • Physical Description: 215 გვ.: ილ.
  • Edition: მეორე გადამუშავებული გამოცემა.
  • Publisher: [ქ.გ.]: [გ.გ.], 2012.

Content descriptions

Bibliography, etc. Note:
ბიბლიოგრაფია: გვ. 213-214.
Formatted Contents Note:
ფიზიკური განვითარება / კოგნიტური განვითარების თეორია / სოციალური განვითარება / სოციო-კულტურული თეორია / ნ. ჯანაშია -- განწყობის თეორია / ნ. იმედაძე -- ბიჰევიორიზმი / სოციალური დასწავლის თეორია / კონსტრუქტივიზმი / მეტაკოგნიცია / მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია / ფსიქო-სოციალური თეორიის განვითარება / ემოციური განვითარება / ჰუმანისტური თეორია / მორალური განვითარების თეორია / ნ. ჯანაშია -- პროგრესული განვითარების პრინციპები და დიუის სკოლა-ლაბორატორია /სწავლება "თეორია ერთის" და "პანდორას კითხვების" მიხედვით / მონტესორის სწავლების მეთოდი / ს. გორგოძე --
Subject: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
სწავლების მეთოდები.

Available copies

  • 7 of 7 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 7 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-303993 900001802397 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 37.015.3(075) გ–20 900001660520 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 37.015.3(075) გ–20 900001660521 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 37.015.3(075) გ - 20 900001802398 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 37.015.3(075) გ - 20 900001802399 Stacks Available -
Campus III Reading Hall 37.015.3(075) გ - 20 900001802400 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall F-97814 900001802396 Stacks Available -

Back To Results
Showing Item 5 of 33

Additional Resources