Catalog

Record Details

Catalog Search

[ დახვეწეთ ჩემი პირველადი ძებნა ]

ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 9 დან 11

სტრატეგიული მენეჯმენტი ტურიზმში: ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა- ტურიზმისა და მასპინძლობის მენეჯმენტის მოდული: სალექციო კურსი / შემდგენელი და მთარგმნელი: მერაბ ხოხობაია; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.

პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 1 total copy.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 338.48 ს-86 900001806115 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ფიზიკური აღწერილობა: 351 გვ.
  • გამომცემლობა: [ქ.გ.]: [გ.გ.], 2018.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი სტრატეგიული მენეჯმენტი ტურიზმში--გარე გარემო და დაინტერესებული ჯგუფები--სტრატეგიული მიმართულებები ტურიზმში--ორგანიზაციული რესურსები და კონკურენტული უპირატესობა--ადამიანებზე, ციდნაზე დაფუძნებული რესურსები და კონკურენტული უპირატესობა--სტრატეგიის ფორმირება ბიზნეს-სუბიექტების დონეზე--კორპორაციული დონის სტრატეგიები და რესტრუქტურიზაცია--სტრატეგიის დაერგვა ორგანიზაციათაშორისი ურთიერთობებით და ფუნქციური რესურსებით მართვა--სტრატეგიის დანერგვა ორგანიზაციული დიზაინის საშუალებით--სტრატეგიის დანერგვა ორგანიზაციული კონტროლის საშუალებით--სამეწარმეო სტრატეგიები და ინოვაციები--გლობალური სტრატეგიული მენეჯმენტი.
თემა: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი.
სტრატეგიული მენეჯმენტი. > სალექციო კურსი.
ტურიზმი.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 9 დან 11

Additional Resources