სარჩევი |
მოსწავლეთა „ცუდი ქცევის" ფსიქოლოგიური მოტივები, პრევენცია, მართვა / ძალაუფლებისმოყვარე და შურისმაძიებელი მოსწავლის ქცევის მახასიათებლები / კონფრონტაციის სიტუაციაში ჩარევის წესები / როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეებს, იგრძნონ თავიანთი ინტელექტუალური კომპეტენტურობა / როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეებს კომუნიკაციური კომპეტენტურობის ამაღლებაში / მარინე ჯაფარიძე -- სააზროვნო პროცესების ხარისხი, მისი ინდივიდუალური თავისებურებები და სასკოლო პრაქტიკა / ცოდნის ფორმირება, იდეათა მოწესრიგება და სასკოლო პრაქტიკა / გაკვეთილისადმი ანალიზური მიდგომები - სასწავლო პროცესის უმნიშვნელოვანესი დეტალი / ცნების შინაარსში წვდომის პროცედურები ინდუქციური და დედუქციური სწავლებისას / სასწავლო პროცესი და ინტუიციური და დისკურსიული აზროვნება / ქსელური ჩანაწერების გაკეთების ტექნოლოგიები / საშინაო დავალება და პრაქტიკა - სასწავლო პროცესის ორი მნიშვნელოვანი მეთოდი / ინტერვიუს ტექნოლოგია და ცოდნის აგების პროცედურები / კოლაბორაციული სწავლების თეორიული და პრაქტიკული საკითხები და „მსოფლიო კაფე" / ფასილიტაციის თეორიული და პრაქტიკული ასპექტები / პედაგოგიური ექსპერიმენტი და სასწავლო პროცესი / მაია ფირჩხაძე -- გაკვეთილის სათაური / დასწავლის კანონები და ედვარდ ლი თორდნაიკის თეორია / კრეატიულობის ინვესტიციის თეორია: იყიდება იაფად, გაყიდე ძვირად / გაკვეთილის პროცესის წარმართვაში მოსწავლეთა მონაწილეობის თეორიული და პრაქტიკული ასპექტები / ეფექტური კომუნიკაცია საკლასო ოთხში, ანუ გზავნილების პედაგოგიკა / როგორ შევადგინოთ საგანმანათლებლო პროექტი - გზამკვლევი მასწავლებლებს / ქეისებით სწავლება / კითხვების დასმა და პასუხზე ეფექტური რეაგირება დისკუსიისას / ტესტური დავალების ტიპები და პედაგოგიური ტესტის შექმნის მნიშვნელოვანი პროცედურები / მასწავლებელი-სასწავლო მასალის, რესურსისა და აქტივობის ავტორი / ტექსტის გააზრების არალინგვისტური ხერხები და წიგნიერება / მანანა ბოჭორიშვილი.
|