Catalog

Record Details

Catalog Search



ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 1 total copy.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
შოთა რუსთაველის სახელობის სამკითხველო დარბაზი (რდ II) 159.9:070 G-45 სდ-(II) 900001814117 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9780230249868 (pbk.)
  • ფიზიკური აღწერილობა: viii, 230 p. : ill. ; 22 cm.
  • გამომცემლობა: Houndmills, Basingstoke, Hampshire ; Palgrave Macmillan, 2010.

წიგნის აღწერილობა

ბიბლიოგრაფია, და ასე შემდეგ , შენიშვნა Includes bibliographical references (p. 197-221) and index.
სარჩევი Machine generated contents note: INTRODUCTION TO MEDIA PSYCHOLOGY -- History of the Mass Media -- Ways of Thinking about Psychology and the Media -- THE PASSIVE MEDIA USER -- Anti- and Pro-Social Behaviour and the Media -- Advertising and Persuasion -- Body Image and the Media -- THE ACTIVE MEDIA USER -- Parasocial Interaction -- Audience Participation Media -- Fandom -- THE MEDIATED SOCIAL WORLD -- Celebrity -- Media Representations -- Media Framing -- Developmental Psychology and the Media -- NEW MEDIA -- Social Relations Online -- Recent Developments in Internet Technology -- Other Technologies.
მოკლე შინაარსი, და სხვა "From body image to social networking, the media has a huge influence on how we view ourselves and others and this engaging text is ideal for students studying media psychology for the first time. With coverage of media violence, celebrity culture and online behaviour, this is a comprehensive introduction to an important subject"-- Provided by publisher.
თემა: Mass media > Psychological aspects.
მას მედია. > ფსიქოლოგია.

Additional Resources