საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლა-სწავლების შესალებლობები და შედეგები : TIMSS 2007-2015 : მათემატიკისა და საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლისა და სწავლების საერთშორისო კვლევა / ანგარიში მოამზადა ია კუტალაძემ; სამეცნიერო რედაქტორი: მიხეილ მანია; ენობრივი რედაქტორი: ნინო გორდელაძე; კვლევის კოორდინატორები: დავით გაბელაია, მამუკა ჯიბლაძე.
ხელმისაწვდომი ასლები
- 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.
ამჟამინდელი მდგომარეობა
0 current holds with 1 total copy.
მდებარეობა | ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი | ბარკოდი | თაროზე განთავსების ადგილი | სტატუსი | ზუსტი თარიღი |
---|---|---|---|---|---|
მესამე კორპუსის სამკითხველო დარბაზი | 37.01 ს-13 | 900001826695 | Stacks | ხელმისაწვდომია | - |
დამატებითი ინფორმაცია
- ISBN: 9789941803062
- ფიზიკური აღწერილობა: 375 გვ.: ცხრილები, ილუსტრაციები,ნიმუშები.
- გამომცემლობა: [ქ.გ.]: [გ.გ.], 2017.
წიგნის აღწერილობა
სარჩევი | კვლევის ძირითადი მიგნებები -- ცხრილები -- ილუსტრაციები -- საერთაშორისო შეფასების დიზაინი და მნიშვნელობა -- რა შედეგს აღწევენ მოსწავლეები? მოსწავლეთა მიღწევების ანალიზი შინაარსობრივი და კოგნიტური სფეროების მიხედვით -- მოსწავლეთა მიღწევები და განათლების თანაბარი ხელმისაწვდომობის ინდიკატორები -- რა ახდენს ზეგავლენას მოსწავლეთა სწავლის შედეგებზე? ოჯახი -- რა ახდენს ზეგავლენას მოსწავლეთა სწავლის შედეგებზე? სკოლა -- რა ახდენს ზეგავლენას მოსწავლეთა სწავლის შედეგებზე? კლასი -- რა ახდენს ზეგავლენას მოსწავლეთა სწავლის შედეგებზე? საზოადოება -- დანართი ა -- დანართი ბ -- Executive summary Trends in International Mathematics and Science Study -- ბიბლიოგრაფია. |
ძიება თემის მიხედვით
თემა: | პედაგოგიკა. მათემატიკისა და საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლება. |