Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის საფუძვლები / ფილიპ კოტლერი ; რედაქტორი: ა. ი. თეთრაული ; საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის ეკონომიკის ინსტიტუტთან ბმული სამეცნიერო–კვლევითი და სასწავლო–საკონსულტაციო ცენტრი "ეკონომიკური განათლება", თბილისის ბიზნესისა და მარკეტინგის უმაღლესი სკოლა ; ნაწ. 1.

პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 15 of 15 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 15 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-282800 900000729535 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-283618 900000871211 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-286513 900000760693 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 339.138კ-79 სდ-130691 900001581663 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 339.138 კ-79 სდ-130692 900001581662 Stacks ხელმისაწვდომია -
ტურიზმის ინტერნაციონალური სკოლის სამკითხველო დარბაზი 33 კ-79 900001467504 Stacks ხელმისაწვდომია -
ტურიზმის ინტერნაციონალური სკოლის სამკითხველო დარბაზი 33 კ-79 900001467523 Stacks ხელმისაწვდომია -
ტურიზმის ინტერნაციონალური სკოლის სამკითხველო დარბაზი 33 კ-79 900001467524 Stacks ხელმისაწვდომია -
ტურიზმის ინტერნაციონალური სკოლის სამკითხველო დარბაზი 33 კ-79 900001467525 Stacks ხელმისაწვდომია -
ტურიზმის ინტერნაციონალური სკოლის სამკითხველო დარბაზი 33 კ-79 900001467526 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ფიზიკური აღწერილობა: 257,[3] გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი : მაცნე , 1993.

წიგნის აღწერილობა

ზოგადი შენიშვნა: წიგნი შედგება VII თავისაგან, ყოველი თავის ბოლოს მოცემულია რეზიუმე, კითხვები განსჯისათვის და ძირითადი ცნებები.
სარჩევი წინასიტყვაობა -- მასალის ათვისების გასაადვილებელი საშუალებანი -- მარკეტინგის სოციალური საფუძვლები -- მარკეტინგის ყოველდღიური ზეგავლენა მომხმარებელზე -- რა არის მარკეტინგი? -- მარკეტინგის მართვა -- მარკეტინგის მართვის კონცეფციები -- მარკეტინგის სისტემების მიზნები -- მარკეტინგის მართვის პროცესი -- საბაზრო შესაძლებლობების ანალიზი -- მარკეტინგული შესაძლებლობების შეფასება -- მიზნობრივი ბაზრების არჩევა -- ბზრის სეგმენტირება -- ბაზრის მიზნობრივი სეგმენტების ამორჩევა -- ბაზარზე საქონლის პოზიციურობა -- მარკეტინგის კომპლექსის დამუშავება -- მარკეტინგული ღონისძიებების ცხოვრებაში გატარება -- მარკეტინგის დაგეგმვის სისტემა -- მარკეტინგის სამსახურების ორგანიზაციის სისტემა -- მარკეტინგული კონტროლის სისტემა -- თემის მოკლე გამეორება -- სამარკეტინგო გამოკვლევების და სამარკეტინგო ინფორმაციის სისტემები -- შინაგანი აღრიცხვიანობის სისტემა -- საგარეო მიმდინარე სამარკეტინგო ინფორმაციის შეკრების სისტემა -- სამარკეტინგო გამოკვლევების სისტემა -- სამარკეტინგო ინფორმაციის ანალიზის სისტემა -- სამარკეტინგო კვლევების სქემა -- პრობლემის გამოვლენა და კვლევის მიზნების ფორმულირება -- ინფორმაციის წყაროების შერჩევა -- ინფორმაციის შეკრება -- შეგროვილი ინფორმაციის ანალიზი -- მარკეტინგული გარემოს მიზანი -- ფირმა -- მომწოდებლები -- მარკეტინგული შუამავლები -- კლიენტურა -- კონკურენტები -- კონტაქტური აუდიტორია -- ფირმის ფუნქციონირების მაკროგარემოს ძირითადი ფაქტორები -- დემოგრაფიული გარემო -- ეკონომიკური გარემო -- ბუნერივი გარემო -- სამეცნიერო–ტექნიკური გარემო -- პოლიტიკური გარემო -- კულტურული გარემო -- დასკვანა -- სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა მყიდველობითი ქცევა -- მყიდველობითი ქცევის მოდელი -- კულტურული დონის ფაქტორები -- სოციალური სახის ფაქტორები -- პირადი სახის ფაქტორები -- ფსიქილოგიური სახის ფაქტორები -- შესყიდვის გადაწყვეტილების მიღების პროცესი -- ნასყიდობაზე რეაქცია -- ახალი საქონლის შესყიდვის შესახებ გადაწყვეტილების მიღების სხვადასხვა ვარიანტები -- აღქმის პროცესის ეტაპები -- საწარმოა ბაზარი და მყიდველთა ქცევა საწარმოთა სახელით -- სამრეწველო დანიშნულების საქონლის ბაზარი -- როგორ გადაწყვეტილებებს იღებენ საყიდლებზე სამრეწველო საქონლის მყიდველები -- ვინ მონაწილეობს სამრეწველო დანიშნულების საქონლის შესყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღებაში -- რა ახდენს ძირითად გავლენას სამრეწველო დანიშნულების საქონლის მყიდველებზე -- კერძოდ როგორ იღებენ სამრეწველო დანიშნულების საქონლის შემსყიდველები გადაწყვეტილებას შესყიდვაზე? -- შუალედური გამყიდველების ბაზარი -- სახელმწიფო დანიშნულებათა ბაზარი -- ბაზრის სეგმენტირება, მიზნობრივი სეგმენტის შერჩევა და საქონლის პოზიციურობა -- "კოკა–კოლა" და "პეპსკო" უალკოჰოლო სასმელების, რომლებიც არ შეიცავენ კოფეინს და შქარს ბაზრისათვის ბრძოლაში -- ბაზრის სეგმენტირება -- სამრეწველო დანიშნულების საქონლის ბაზრის სეგმენტირების ძირითადი პრინციპები -- ბაზრის მიზნობრივი სეგმენტის არჩევა -- ბაზრის დაუფლების სამი ვარიანტი -- ბაზრის ყველაზე მიმზიდველი სეგმენტების გამოვლენა -- ბიბლიოგრაფია და კომენტარები.
თემა: საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის ეკონომიკის ინსტიტუტთან ბმული სამეცნიერო–კვლევითი და სასწავლო–საკონსულტაციო ცენტრი "ეკონომიკური განათლება", თბილისის ბიზნესისა და მარკეტინგის უმაღლესი სკოლა.
მარკეტინგი.

Additional Resources