სარჩევი |
P-ების უკმარისობა -- ახალი P -- კადნიერი სიტყვები და თამამი განცხადებები -- მანამდე, ... დროს და შემდეგ -- დაჭრილი პურის შემდგომ შექმნილი ყველაზე დიდებული რამ -- თუ შეამჩნიეთ რევოლუცია -- რატომ გჭირდებათ "იისფერი ძროხა"? -- სატელევიზიო-სამრეწველო კომპლექსის სიკვდილი -- მანამდე და შემდეგ განვიხილოთ Beetle-ი -- რა მუშაობს -- რატო მაღიზიანებს The Wall Street Journal-ი ასე ძალიან? -- ცნობადობის გაზრდა როდია მთავარი -- სურვილი და საშუალება -- განსახილველი მაგალითი: მაღლა მიდიხართ? -- განსახილველი მაგალითი: რა ქნას Tide-მა? -- შეღწევა -- წარმატება წილად ხვდება ფართოდ გავრცელებულ იდეებს -- დიდი გაუგებრობა -- ვინ გისმენთ? -- თაღლითობა -- ვის ადარდებს? -- მომხმარებლები ერთმანეთისგან განსხვავდებიან -- დიდი რიცხვების კანონი -- განსახილველი მაგალითი: ჩიპ კონლი -- "ძროხასთან" დაკავშირებული პრობლემა -- ლიდერს მიჰყევით -- განსახილველი მაგალითი: Aeron-ის სკამი -- პროგნოზები, მოგება და "იისფერი ძროხა" -- განსახილველი მაგალითი: საუკეთესო მცხობელი მსოფლიოში -- მასობრივი მარკეტინგის სპეციალისტებს შეფასება ჭირის დღესავით ეზარებათ -- განსახილველი მაგალითი: Logitech-ი -- ვინ იმარჯვებს "იისფერი ძროხის" სამყაროში -- განსახილველი მაგალითი: ახლებური კივი -- "ძროხად" არსებობის სარგებელი -- განსახილველი მაგალითი: იტალიელი ყასაბი -- Wall Street-ი და "ძროხა" -- "განსაკუთრებულის" საპირისპირო -- ბოთლში ჩაგდებული მარგალიტი -- პაროდიის პარადოქსი -- Pearl Jam-ის სამოცდათორმეტი ალბომი -- განსახილველი მაგალითი: Curad-ი -- გაჩერდით, არაფერი მოიმოქმედოთ -- განსახილველი მაგალითი: ამერიკის შეერთებული შტატების ფოსტა -- "ოტაკუს" ძიებაში -- განსახილველი მაგალითი: როგორ გამოაცოცხლა Dutch Boy-მ სამღებრო ბიზნესი -- განსახილველი მაგალითი:Krispy Kreme -- პროცესი და გეგმა -- სლოგანის ძალა -- განსახილველი მაგალითი: Häagen-Dazs-ი ბრონქსვილში -- გაყიდეთ, რასაც ხალხი ყიდულობს (და რის შესახებაც ლაპარაკობენ) -- კომპრომისის პრობლემა -- განსახილველი მაგალითი: Motorola და Nokia -- "ძროხის" ჯადოსნური ციკლი -- რას ნიშნავს, იყო მარკეტერი დღეს -- მარკეტერები აღარ, ახლა დიზაინერები ვართ -- რა იცის ჰოვარდმა? -- განსაკუთრებულობისთვის აუცილებელია, სკანდალური იყოთ -- განსახილველი მაგალითი: ფრანგული McDonald's-ი -- მაშ, რა ვუყოთ ქარხანას? -- სიიაფის პრობლემა -- განსახილველი მაგალითი: რა უნდა მოიმოქმედოს Hallmark.com-მა -- როდესაც "ძროხა" სამსახურს ეძებს -- განსახილველი მაგალითი: სარეკლამო აგენტი ტრეისი -- განსახილველი მაგალითი: რობინ უოტერი ყველაფერს ხვდება -- განსახილველი მაგალითი: ადგილი, რომელიც იმდენად პოპულარულია, რომ იქ აღარავინ დადის -- მაინც რა არის მნიშვნელოვანი, ენთუზიაზმი? -- რეალური ფაქტები -- ბრეინსტორმინგი -- მარილი არ არის მოსაწყენი-"იისფერი ძროხის" ამოქმედების რვა დამატებითი გზა -- ბონუსი! -- რას იტყოდა ორუელი? -- ავტორის შესახებ -- დამატებითი ინფორმაცია -- და კიდევ ერთი რამ "იისფერი ძროხის" ბესტსელერი ავტორისგან.
|