ძიების შედეგი
ერთეულების ჩვენება 10 დან 16
წინაშემდეგი
Knowing what students know : the science and design of educational assessment / Committee on the Foundations of Assessment, Board on Testing and Assessment, Center for Education, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council ; James W. Pellegrino, Naomi Chudowsky, and Robert Glaser, editors.
ხელმისაწვდომი ასლები
- 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.
ამჟამინდელი მდგომარეობა
0 current holds with 1 total copy.
მდებარეობა | ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი | ბარკოდი | თაროზე განთავსების ადგილი | სტატუსი | ზუსტი თარიღი |
---|---|---|---|---|---|
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი | CD-1123 | 900001873687 | Stacks | ხელმისაწვდომია | - |
დამატებითი ინფორმაცია
- ISBN: 0309072727
- ფიზიკური აღწერილობა: xiv, 366 p. : ill. ; 27 cm.
- გამომცემლობა: Washington, DC : National Academy Press, c2001.
წიგნის აღწერილობა
ზოგადი შენიშვნა: | CD-ზე ჩაწერილი ელექტრონული ვერსია. |
ბიბლიოგრაფია, და ასე შემდეგ , შენიშვნა | Includes bibliographical references (p. 315-347) and index. |
ძიება თემის მიხედვით
თემა: | Educational tests and measurements > United States > Design and construction. Cognitive learning theory. კოგნიტური სწავლების თეორია. > აშშ. |
ძიების შედეგი
ერთეულების ჩვენება 10 დან 16
წინაშემდეგი