Catalog

Record Details

Catalog Search


ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 4 დან 12

ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების განათლება: საკითხავი მასალა კურსისთვის / სამეცნიერო რედაქტორი: მარიამ ხვადაგიანი; ენობრივი რედაქტორი: ნათია დვალი; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წულაძე, მაია. (ავტორი). ხვადაგიანი, მარიამ, სამეცნიერო რედაქტორი. (ავტორობით). დვალი, ნათია, ენობრივი რედაქტორი. (ავტორობით). ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 15 of 15 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 15 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-309491 900001893186 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-309492 900001893187 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-309493 900001893188 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-309494 900001893189 Stacks ხელმისაწვდომია -
მესამე კორპუსის სამკითხველო დარბაზი 376.33 წ-85 900001893175 Stacks ხელმისაწვდომია -
მესამე კორპუსის სამკითხველო დარბაზი 376.33 წ-85 900001893176 Stacks ხელმისაწვდომია -
მესამე კორპუსის სამკითხველო დარბაზი 376.33 წ-85 900001893177 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 376 წ-85 სდ-141051 900001893180 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 376 წ-85 სდ-141052 900001893184 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი F-102495 900001893185 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941491818
  • ფიზიკური აღწერილობა: 373 გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი: უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2022.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი ყრუ და სმენადაქვეითებული პირების განათლებისა და კომუნიკაციის მიდგომები ისტორიულ ჭრილში; ტერმინი "ყრუ" სოციალურ-კულტურულ ჭრილში; ყრუთა თემი და ყრუთა კულტურა--ამონარიდები შეზღუდული შესაძებლობის მქონე პირთა უფლებების კონვენციიდან(2007-Un Convention on the Rights of Persons with Disabilities(UNCRPD), რომლებიც ყრუ და სმენადაქვეითებულ ადამიანების უფლებების რეალიზებას ეხება--სმენის ანალიზატორის სტრუქტურა და ფუნქცია; ბგერის აკუსტიკური მახასიათებლები,ბგერის წარმოქმნა, გადაცემა და დამუშავება-კომუნიკაციური ჯაჭვი--სმენის დისფუნქცია, სმენის დაზიანების კლასიფიკაცია, სმენის შეფასება და ინტერვენცია; სმენის გამაძლიერებელი ტექნოლოგიები--ყრუ და სმენადაქვეითებული ბავშვების კომუნიკაციური და ენობრივი უნარების განვითარების თავისებურებები--ჟესტური ენის მეტყველების და სმენის განვითარების კანონზომიერება--ყრუ და სმენადაქვეითებული ბავშვების ფსიქოსოციალური კოგნიტური და სწავლის თავისებურებები--სოციალურ ემოციური სწავლების სტრატეგიები კლასში გამოსაყენებლად--ყრუ და სმენადაქვეითებული ბავშვების განათლების ფორმები, სკოლაში ეფექტიანი ტრანზიცია და ხელშემწყობი სასწავლო გარემო--ინდივიდუალური ტრანზიციის გეგმის ფორმის მაგალითი--წიგნიერება და ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების კითხვასთან დაკავშირებული გამოწვევები--ყრუ და სმენადაქვეითებულ მოსწავლეებში კითხვის განვითარების მიდგომები და გონების თეორიის განვითარება აკადემიური წარმატებისთვის--მტკიცებულებებზე დაფუძნებული სტრატეგიები ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების კითხვის ხელშესაწყობად.
თემა: განათლება.
სმენადაქვეითებული ბავშვის სწავლება.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 4 დან 12

Additional Resources