Catalog

Record Details

Catalog Search



რეკლამა და პრომოცია: ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ხედვა / ჯორჯ ი. ბელჩი, მაიკლ ე. ბელჩი; მთარგმნელები: ხათუნა ბასილაშვილი, მაია გოგოლაძე და სხვ.; რედაქტორები: ნინო აბესაძე, მარიკა კვესელავა და სხვ.

ბელჩი, ჯორჯ ი. (ავტორი). ბელჩი, მაიკლ ე., ავტორი. (ავტორობით). ბასილაშვილი, ხათუნა, მთარგმნელი. (ავტორობით). გოგოლაძე, მაია, მთარგმნელი. (ავტორობით). აბესაძე, ნინო, რედაქტორი. (ავტორობით). კვესელავა, მარიკა, რედაქტორი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 33 of 34 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 34 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-295046 900001474687 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-295047 900001474686 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-296371 900001658670 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-296372 900001658669 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-296373 900001658668 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-296374 900001658667 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-296375 900001658666 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-296376 900001658665 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300892 900001764584 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-300893 900001764583 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941114557
  • ფიზიკური აღწერილობა: 825 გვ.
  • გამომცემლობა: [თბილისი]: დიოგენე, [2013].

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი პირველი ნაწილი. ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შესავალი -- ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შესავალი -- ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი მარკეტინგის პროცესში -- მეორე ნაწილი. ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების პროგრამის სიტუაციული ანალიზი -- რეკლამისა და პრომოციისთვის ორგანიზება: სარეკლამო სააგენტოებისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების სხვა ორგანიზაციების როლი -- მომხმარებლის ქცევასთან დაკავშირებულო მოსაზრებები -- მესამე ნაწილი. კომუნიკაციის პროცესის ანალიზი -- კომუნიკაციის პროცესი -- წყაროს, გზავნილისა და არხის ფაქტორები -- მეოთხე ნაწილი. ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების პროგრამის ამოცანები და დაფინანსება -- პრომოციის პროგრამის მიზნების დასახვა და ბიუჯეტის შედგენა -- მეხუთე ნაწილი. ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების პროგრამის განვითარება -- კრეატიული სტრატეგია: დაგეგმვა და განვითარება -- კრეატიული სტრატეგია: განხორციელება და შეფასება -- მედიადაგეგმვა და სტრატეგია -- მედიის შეფასება: ტელევიზია და რადიო -- ბეჭვდითი მედიის შეფასება -- დამხმარე მედია -- პირდაპირი მარკეტინგი -- ინტერნეტი და ინტერაქტიული მედია -- გაყიდვის პრომოცია -- საზოგადოებასთან ურთიერთობა, პაბლისიტი და კორპორაციული რეკლამა -- მეექვსე ნაწილი. მონიტორინგი, შეფასება და კონტროლი -- პრომოციის პროგრამის ეფექტიანობის გაზომვა -- მეშვიდე ნაწილი. სპეციფიკური თემები და პერსპექტივები -- საერთაშორისო რეკლამა და პრომოცია -- რეკლამისა და პრომოციის რეგულირება -- რეკლამისა და პრომოციის სოციალური, ეთიკური და ეკონომიკური ასპექტების შეფასება -- რეკლამისა და პრომოციის ტერმინების გლოსარიუმი -- შენიშვნები -- კომპანიებისა და პირთა სახელების საძიებელი -- საგნობრივი საძიებელი.
თემა: რეკლამა.
მარკეტინგი.

Additional Resources