ზოგადი შენიშვნა: |
დამხმარე სახელმძღვანელო მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისთვის.
|
ბიბლიოგრაფია, და ასე შემდეგ , შენიშვნა |
ბიბლოგრაფია 89–92გვ.
|
სარჩევი |
შესავალი –– მასწავლებელი–ფასილიტატორის ცნება –– მასწავლებლის პედაგოგიური საქმიანობის თავისებურებანი მოსწავლეზე და შედეგზე ორიენტირებული სწავლების პირობებში –– სავარჯიშოთა შერჩევის კრიტერიუმები –– მათემატიკურ სავარჯიშოთა სისტემის აგებულება განმავითარებელი სწავლების პირობებში –– სწავლის სტილები და ინტელექტის ტიპები –– მოსწავლის შეფასების რუბრიკა მათემატიკის სწავლებაში –– მათემატიკის გაკვეთილების დაგეგმვა და ანალიზი –– გაკვეთილის გეგმის შეფასების რუბრიკა –– საგნობრივი სასწავლო გეგმის შედგენა და შეფასება –– ლიტერატურა.
|