Catalog

Record Details

Catalog Search

[ დახვეწეთ ჩემი პირველადი ძებნა ]

ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

მარკეტინგი / სასწავლო სახელმძღვანელო ; რევაზ ჯავახიშვილი ; თანაავტორი: ნანა ოქრუაშვილი ; რედაქტორი: რევაზ ჯავახიშვილი ; თბილისის ეკონომიკურ ურთიერთობათა სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 27 of 28 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 28 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-288363 900000786189 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288364 900000786193 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288365 900000786195 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288365 900000799446 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288367 900000786191 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288368 900000786194 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288369 900000786196 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288370 900000786198 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288371 900000786190 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-288372 900000786184 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941120336
  • ფიზიკური აღწერილობა: 468,[2] გვ. : ნახ.
  • გამომცემლობა: თბილისი : უნივერსალი, 2007.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი შესავალი -- მარკეტინგის არსი და სოციალურ–ეკონომიკური მნიშვნელობა -- მარკეტინგის მართვა -- მარკეტინგუილი გარემო -- მარკეტინგული ინფორმაციის სისტემა -- მომხმარებელთა ტიპები და მათი გამოკვლევა -- ბაზრის სეგმენტირება. მიზნობრივი სეგმენტების შერჩევა და საქონლის პოზიციონირება -- საქონელი და ახალი საქონლის დამუშავების სტრატეგია -- სასაქონლო მარკები, საქონლის შეფუთვა და მარკირება -- მომსახურების მარკეტინგი -- საფასო პოლიტიკის ფორმირება -- მარკეტინგული არხებისა და საქონელმოძრაობის მართვა -- მარკეტინგული კომუნიკაციის სტრატეგია და სტიმულირების კომპლექსი -- მარკეტინგული კომუნიკაციის სისტემა -- მარლეტინგული დაგეგმვა და კონტროლი -- საერთაშორისო მარკეტინგი -- მარკეტინგი და საზოგადოება -- თანამედროვე კომპიუტერული ტექნოლოგიები და ინტერნეტი მარკეტინგში -- გამოყენებული ლიტერატურა.
თემა: თბილისის ეკონომიკურ ურთიერთობათა სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მარკეტინგი.
ეკონომიკა.
ბაზარი.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

Additional Resources