Catalog

Record Details

Catalog Search


ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

მარკეტინგი / სახელმძღვანელო ეკონომიკური ფაკულტეტების სტუდენტთათვის ; ესტატე ბოლოკაძე ; რედაქტორი: მამია ღაღანიძე ; ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საქონელმიმოქცევის ეკონომიკისა და მარკეტინგის კათედრა.

პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 28 of 28 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 28 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-280369 900000872022 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-282822 900000729552 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი 2-519745 900000427019 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 339.138 ბ-83 სდ-131077 900001581664 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 3398.24 ბ-83 სდ-131076 900001581665 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 ბ-833 900000933450 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 ბ-833 900000933451 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 ბ-833 900000933452 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 ბ-833 900000933453 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 ბ-833 900000933454 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 5520015899
  • ფიზიკური აღწერილობა: 423,[1] გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი : სიახლე , 1995.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი რედაქტორისაგან -- შესავალი -- ბაზარი ეკონომიკურ ურთიერთობათა სისტემაში -- მარკეტინგის არსი და სოციალურ–ეკონომიკური საფუძვლები -- მარკეტინგის მართვა -- მარკეტინგის დაგეგმვა და კონტროლი -- მარკეტინგული კვლევის ინფორმაციულ–მეთოდური საფუძვლები -- მოთხოვნილება და მოთხოვნა. მარკეტინგული კვლევის ძირითადი ობიექტები -- მომხმარებელთა ტიპოლოგია -- ბაზრის სეგმენტაცია -- საქონელი და სასაქონლო პოლიტიკა მარკეტინგის სისტემაში -- ფასები და ფასწარმოქმნის სტრატეგია -- ვაჭრობის საბითუმო და საცალო რგოლები და მათი მარკეტინგული გადაწყვეტილებანი -- საქონელმოძრაობა და მომხმარებელთა სავაჭრო მომსახურების სრულყოფა -- რეკლამა და გასაღების სტიმულირება -- საერთაშორისო მარკეტინგი და საგარეო სავაჭრო ოპერაციები -- საგნობრივი საძიებელი -- ლიტერატურა.
მოკლე შინაარსი, და სხვა წიგნში განხილულია მარკეტინგის არსი, ფუნქციები და როლი საბაზრო სისტემაში, მისი განვითარების ძირითადი ეტაპები. თანამედროვე უცხოური გამოცდილებისა და საქართველოში საბაზრო ეკონომიკაზე გადასვლის თავისებურებათა გათვალისწინებით, დახასიათებულია მარკეტინგის კომპლექსისა და მართვის სისტემის ძირითადი ელემენტები, მათი კვლევის მეთოდურ–ინფორმაციული საფუძვლები. აღწერილია კონკრეტული საბაზრო სიტუაციის შესაბამისი ტიპური მარკეტინგული ღონისძიებები და გადაწყვეტილებები.
თემა: ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საქონელმიმოქცევის ეკონომიკისა და მარკეტინგის კათედრა.
ეკონომიკა > ბაზარი > ვაჭრობა > მარკეტინგი.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

Additional Resources