Catalog

Record Details

Catalog Search

[ დახვეწეთ ჩემი პირველადი ძებნა ]

ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 9 დან 358

საერთაშორისო ბიზნესი, ეთიკა და სოციალური პასუხისმგებლობა/ უშანგი სამადაშვილი, მარინა გედევანიშვილი; რედაქტორი: ე.ბარათაშვილი.

სამადაშვილი, უშანგი. (ავტორი). გედევანიშვილი, მარინა, ავტორი. (ავტორობით). ბარათაშვილი, ე., რედაქტორი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 6 of 6 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 6 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი F-93691 900001661938 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 338.22 ს-211 900001571452 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 338.22 ს-211 900001571453 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 338.22 ს-211 900001571454 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 338.22 ს-211 900001571455 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 338.22 ს-211 900001571456 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941105227
  • ფიზიკური აღწერილობა: 408 გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი: მერიდიანი, 2012.

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი საერთაშორისო ბიზნესის თეორიული და პრაქტიკული საკითხები. თავი 1. საერთაშორისო ბიზნესის არსი, მოტივები, გენეზისი და ობიექტური აუცილებლობა -- თავი 2. საერთაშორისო ბიზნესში შესვლის ფორმები -- თავი 3. მსოფლიო ბაზრები, ბიზნეს აქტივობების ცენტრები და საერთაშორისო მარკეტინგი -- თავი 4.საერთაშორისო ოპერაციული მენეჯმენტი -- თავი 5. ადამიანისეული რესურსები და შრომითი ურთიერთობების საერთაშორისო მართვა -- თავი 6. ფინანსური მენეჯმენტი და სავალუტო მექანიზმი საერთაშორისო ბიზნესში -- მეორე განყოფილება. ეთიკა და სოციალური პასუხისმგებლობა საერთაშორისო ბიზნესში. თავი 7. ბიზნესი და ეთიკა -- თავი 8.ეთიკა და ეთიკური ურთიერთობები საერთაშორისო ბიზნესში -- თავი 9. თანამედროვე ბიზნესის სოციოლიზაცია -- თავი 10. კულტურის როლი საერთაშორისო ბიზნესში -- თავი 11. საერთაშორისო ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა -- თავი 12. ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა საქართველოში -- თავი 13. კსპ-ის როლი ქვეყნის საერთაშორისო განვითარებასა და საერთაშორისო ურთიერთობების გაღრმავებაში.
მოკლე შინაარსი, და სხვა წინამდებარე სახელმძრვანელოში შესწავლილია და ღრმა და სისტემური ანალიზის საფუძველზე გადმოცემულია თანამედროვე საერთაშორისო ბიზნესის ისეთი აქტუალური პრობლემები, როგორიცაა: საერთაშორისო ბიზნესის არსი,მოტივები,გენეზისი და მასში საქართველოს აქტიური ჩართვის ობიექტური აუცილებლობა: საერთაშორისო ბიზნეს-გარემო და მისი კომპონენტები, მსოფლიო ბაზრები და ბიზნეს-აქტივობის ცენტრები: საერთაშორისო ბიზნესის ფუნქციონალური სფეროები-საერთაშორისო ოპერაციული მენეჯმენტი,ლოგისტიკა,აუსთორსინგი,საერთაშორისო ადამიანური რესურსების მართვა, საერთაშორისო მარკეტინგული კომპლექსი, საერთაშორისო ფინანსური მენეჯმენტი, სავალუტო მექანიზმი და მათი ურთიერთკავშირები: საერთაშორისო ბიზნესის ეთკა, კულტურა, სოციალური პასუხისმგებლობა და სხვა. ამ სახელმძღვანელოს ძირითადი ფასეულობა ახალი იდეები, მათი თეორიულ-პრაქტიკული ხასიათი და საქართველოს პირობებთან და თავისებურებებთან ადაპტირებაა. სახელმძღვანელო, საკონტროლო კითხვებითა და ტესტებით, განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლის ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულების სტუდენტების, მაგისტრანტების,პროფესორ-მასწავლებლების, დამწყები და მოქმედი მეწარმეებისა და მენეჯერებისთვის,ასევე საერთაშორისო ბიზნესის, ეთიკისა და სოციალური პასუხისმგებლობის საკითხებით დაინტერესებული მკითხველთა ფართო წრისათვის.
თემა: საერთაშორისო ბიზნესი.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 9 დან 358

Additional Resources