Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის საფუძვლები / ავტორები: გ. შუბლაძე, ბ. მღებრიშვილი, მ. ნანიტაშვილი, ი. ხუხუა; რედაქტორი: გ. შუბლაძე; სახელმძღვანელო.

შუბლაძე, გ., ავტორი. (ავტორობით). მღებრიშვილი, ბ., ავტორი. (ავტორობით). ნანიტაშვილი, მ., ავტორი. (ავტორობით). ხუხუა, ი., ავტორი. (ავტორობით). შუბლაძე, გ., რედაქტორი. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 11 of 12 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 12 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი ს-289343 900000739468 Stacks გატანილია 03/03/2022
აბონემენტი ს-289344 900000739465 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-289345 900000739466 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-289346 900000739467 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-289347 900000739469 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი ს-302899 (მინაწერით) 900001784692 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 339.138 მ-32 სდ-135728 900001581658 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი 339.138 მ-32 სდ-135729 900001581659 Stacks ხელმისაწვდომია -
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის სამკითხველო დარბაზი 339.138 მ-323 900000933487 Stacks ხელმისაწვდომია -
ტურიზმის ინტერნაციონალური სკოლის სამკითხველო დარბაზი 33 შ-933 900001466919 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9789941127748
  • ფიზიკური აღწერილობა: 450 გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი: უნივერსალი, 2009.

წიგნის აღწერილობა

ზოგადი შენიშვნა: რედაქტორის მინაწერი.
სარჩევი შესავალი -- ბაზარი – მარკეტინგის ობიექტური ეკონომიკური საფუძველი -- მარკეტინგის არსი და სოციალურ–ეკონომიკური მნიშვნელობა -- მარკეტინგის მართვა -- დაგეგმვა და კონტროლი მარკეტინგის მართვის სისტემაში -- მარკეტინგული გარემო -- მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიურ–ინფორმაციული და ორგანიზაციული საფუძვლები -- მომხმარებელთა შესწავლა -- ბაზრების გამოკვლევა და სეგმენტაცია -- საქონელი და სასაქონლო პოლიტიკა -- ფასი და ფასწარმოქმნა -- მარკეტინგული არხები და ლოგისტიკა -- საცალო და საბითუმო ვაჭრობა მარკეტინგის სისტემაში -- მარკეტინგი საბანკო და სადაზღვევო საქმიანობაში და ფასიანი ქაღალდების ბაზარზე -- მარკეტინგული კომუნიკაციის სისტემა -- ინტერნეტ–მარკეტინგი -- საერთაშორისო მარკეტინგის შესახებ -- მარკეტინგი და საზოგადოება -- განმარტებითი ლექსიკონი (გლოსარიუმი) -- ლიტერატურა.
მოკლე შინაარსი, და სხვა "მარკეტინგის საფუძვლები" ერთ-ერთი ძირითადი სასწავლო დისციპლინაა როგორც საბაზროეკონომიკის პირობებში მომუშავე წარმოება-გასაღების სპეციალისტების, ასევე საწარმოების (ფირნების) მენეჯერებისათვის. სახელმძღვანელოში განხილულია შემდეგი საკითხები: ბაზარი-მარკეტინგის ობიექტური ეკონომიკური საფუძველი, მარკეტინგის არსი და მართვა, დაგეგმვა და კონტროლ, მარკეტინგული გარემო, მარკეტინგულიკვლევის მეთოდოლოგიური და ინფორმაციული საფუძვლები, სასაქონლო ბაზრების კომპლექსური გამოკვლევა, საერთაშორისო მარკეტინგი და სხვ. განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტებისათვის, აგრეთვე მარკეტინგის საკითხებით დაინტერესებული პირებისათვის.
თემა: მარკეტინგი.
ბაზარი.
საქონლის რეალიზაცია.
მინაწერით.

Additional Resources