Catalog

Record Details

Catalog Search



პროდუქციის ხარისხის მართვა / ჯენტა ჯებაშვილი; რედ.: ა. ტატიშვილი.

ჯებაშვილი, ჯენეტა. (ავტორი). ტატიშვილი, ა. რედაქტორი , (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 50 of 50 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 50 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
აბონემენტი -284769 900000720072 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720073 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720074 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720075 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720078 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720091 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720096 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720097 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720098 Stacks ხელმისაწვდომია -
აბონემენტი -284769 900000720102 Stacks ხელმისაწვდომია -
შემდეგი 10 »

დამატებითი ინფორმაცია

  • ISBN: 9994012215
  • ფიზიკური აღწერილობა: 315გვ.
  • გამომცემლობა: თბილისი : თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2005 .

წიგნის აღწერილობა

სარჩევი --პროდუქციის ხარისხი როგორც ეკონომიკური კატეგორია და მართვის ობიექტი--ხარისხის მართვის წარმოქმნისა და განვითარების ეტაპები--პროდუქციის ხარისხის მაჩვენებელთა სისტემა და მათი შეფასების მეთოდები--პროდუქციის ხარისხის უზრუნველყოფისა და მართვის პრინციპები--ხარისხის მართვის ფუნქციები--პროდუქციის ხარისხის კონტროლი--სტანდარტიზაცია ხარისხის უზრუნველყოფასა და მართვაში--ხარისხის მართვის სისტემების შექმნა და მათი ეფექტური ფუნქციონირების უზრუნველყოფა--ხარისხის სისტემის მართვის მეტროლოგიური უზრუნველყოფა--პროდუქციის სერტიფიკაციის საფუძვლები--სერტიფიკაციის ორგანიზაციულ-მეთოდოლოგიური პრინციპები--პროდუქციის მომსახურების და პერსონალის სერტიფიკაცია--პროდუქციის ხარისხი და მომხმარებელთა უფლებების დაცვა--ხარისხის ეკონომიკური პრობლემები
მოკლე შინაარსი, და სხვა სახელმძღვანელო კურსში განხილულია ხარისხის მართვის თეორიული საფუძვლები და პრაქტიკული რეკომენდაციები. იგი შეესაბამება თანამედროვე საერთაშორისო დონეს და ა საგანმანათლებლო სტანდარტებს. მოიცავს პროდუქციის,მომსახურებისა და სამუშაოთა ხარისხის მართვის მთელ კომპლექს;განხილულია პროდუქციის ხარისხის დონის შეფასების მეთოდები;ხარისხის უზრუნველყოფისა და მართვის პრინციპები;ხარისხის მართვის სისტემები;მართვის მომქმედი მექანიზმები და მისი ცალკეული ელემენტები;წარმოდგენილია სტანდარტიზაციის ა და სერთიფიკაციის საფუძვლები; მომხმარებელთა უფლებების დაცვის საკანონმდებლო საკითხები,საყოველთაო ხარისხის მართვის (TQM)არსი. კურსი განკუთვნილია ,,მიკროეკონომიკისა და მენეჯმენტის'ფაკულტეტის სტუდენტებისათვის .იგი შეიძლება გამოყენებულ იქნეს ყველა ეკონომიკური სპეციალობის სტუდენტებისა და პედაგოგებისათვის, ხარისხის მენეჯერებისათვის.
თემა: ეკონომიკა.

Additional Resources