Catalog

Record Details

Catalog Search


ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

სარეკლამო შეტყობინების ეფექტურობის ფსიქოლოგიური საფუძველი: ფსიქოლოგია: დისერტაცია/ მზია თედიაშვილი; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: გუგული მაღრაძე; ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.

პუბლიკაციის გამოსახულება

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 3 of 3 copies available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 3 total copies.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
მესამე კორპუსის სამკითხველო დარბაზი 159.9 თ–41 900001602703 Stacks ხელმისაწვდომია -
მესამე კორპუსის სამკითხველო დარბაზი 159.9 თ–41 900001602707 Stacks ხელმისაწვდომია -
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი F-93575 900001661555 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ფიზიკური აღწერილობა: 143 გვ.: დანართები.

წიგნის აღწერილობა

სადისერტაციო ნაშრომი :
ბიბლიოგრაფია, და ასე შემდეგ , შენიშვნა გამოყენებული ლიტერატურა გვ.:139
სარჩევი
თემა: სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
ფსიქოლოგია.
LDR 00620cam a2200205Ka 4500
00171313
003GUL
00520150525072041.0
0800 . ‡a159.9
092 . ‡аთ-41
1001 . ‡aთედიაშვილი, მზია
24510. ‡aსარეკლამო შეტყობინების ეფექტურობის ფსიქოლოგიური საფუძველი: ‡bფსიქოლოგია: ‡kდისერტაცია/ ‡cმზია თედიაშვილი; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: გუგული მაღრაძე; ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
260 . ‡aთბილისი, ‡c2009
300 . ‡a143 გვ.: ‡bდანართები.
502 . ‡аფსიქოლოგიის დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად წარმოდგენილი დისერტაცია.
504 . ‡aგამოყენებული ლიტერატურა გვ.:139
5052 . ‡аრიტორიკული ანალიზის საფუძვლები -- კვლევის მეთოდების აღწერა -- სარეკლამო რგოლების რიტორიკული ანალიზი -- სარეკლამო რგოლების სემანტიკური დიფერენციალის სკალით შეფასების მეთოდი -- ქცევითი განზრახვის გაზომვის მეთოდი -- პირველი ეტაპი -- სარეკლამო რგოლების რიტორიკული ანალიზით შესწავლა -- საკვლევი მასალა -- კვლევის პროცედურა -- კვლევის შედეგები -- მეორე ეტაპი -- სარეკლამო რგოლების მიმართ დამოკიდებულების შესწავლა -- მეთოდები საკვლევი მასალა -- კვლევის გარემო და ცდის პირები -- შედეგები -- მესამე ეტაპი -- სარეკლამო რგოლებში გამოყენებული რიტორიკული ფორმების რაოდენობის მიხედვით ქცევითი განზრახვის გაზომვა -- და სხვ.
61024. ‡аივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
65014. ‡aფსიქოლოგია.
7001 . ‡aმარრაძე, გუგული, ‡eსამეცნიერო ხელმძღვანელი.
7102 . ‡aივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ‡bსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი.
901 . ‡a71313 ‡b ‡c71313 ‡tbiblio ‡sSystem Local
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

Additional Resources