წერის, კითხვისა და ანგარიშის ათვისებისთვის საჭირო ბაზისური უნარების განვითარების თავისებურებები და მიმართება ინტელექტსა და სოციალურ ინტელექტთან: ფსიქოლოგია: სადისერტაციო ნაშრომი / თეონა ლოდია; სამეცნიერო ხელმძღვანელი: ლუიზა არუთინოვა; თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხელმისაწვდომი ასლები
- 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.
ამჟამინდელი მდგომარეობა
0 current holds with 1 total copy.
მდებარეობა | ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი | ბარკოდი | თაროზე განთავსების ადგილი | სტატუსი | ზუსტი თარიღი |
---|---|---|---|---|---|
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი | F-93582 | 900001661572 | Stacks | ხელმისაწვდომია | - |
დამატებითი ინფორმაცია
- ფიზიკური აღწერილობა: 125 გვ.
- გამომცემლობა: თბილისი: [გ.გ.], 2012.
წიგნის აღწერილობა
სადისერტაციო ნაშრომი : | ფსიქოლოგიაში ფილოსოფიის მეცნიერებათა დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად წარდგენილი სადისერტაციო ნაშრომი. |
ბიბლიოგრაფია, და ასე შემდეგ , შენიშვნა | ბიბლიოგრაფია: გვ 98-100. |
სარჩევი | წერის, კითხვისა და ანგარიშის ათვისებისთვის საჭირო ბაზისური უნარების ზოგადი დახასიათება--კითხვის პროცესის დახასიათება--ინტელექტის დეფინიციები და თეორიული მოდელები--ინტელექტისა და სოციალური ინტელექტის ურთიერთმიმართება--კვლევის საკითხის განსაზღვრა--შედეგების აღწერა და ანალიზი--შედეგების განხილვა--დასკვნები--გამოყენებული ლიტერატურა--დანართები. |
ძიება თემის მიხედვით
თემა: | თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ბავშვთა ფსიქოლოგია. სასკოლო განათლება. |