Catalog

Record Details

Catalog Search


ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

Psychological Basis of Advertising Message Effectiveness: Abstract/ Supervisor: Guguli Magradze; Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ;The Faculty of Social and Political Sciences.

Tediashvili, Mzia. (ავტორი). Magradze,Guguli, Supervisor. (ავტორობით). Ivane Javakhishvili Tbilisi State University. The Faculty of Social and Political Sciences. (ავტორობით).
პუბლიკაციის გამოსახულება

ელექტრონული რესურსები

ხელმისაწვდომი ასლები

  • 1 of 1 copy available at გაერთიანებული კატალოგი.

ამჟამინდელი მდგომარეობა

0 current holds with 1 total copy.

მდებარეობა ინვენტარის ნომერი / შენიშვნების ასლი ბარკოდი თაროზე განთავსების ადგილი სტატუსი ზუსტი თარიღი
გრიგოლ წერეთლის სახელობის სამკითხველო დარბაზი ა-63210 900001661612 Stacks ხელმისაწვდომია -

დამატებითი ინფორმაცია

  • ფიზიკური აღწერილობა: [60 p.]

წიგნის აღწერილობა

სადისერტაციო ნაშრომი : Dissertation for earning Ph. D. in Psychology.
სარჩევი Basics of Rhetorical Analysis -- Describing Research Methods -- Rhetorical Analysis of Television Commercials -- Research issues and goals -- Specific research objectives -- Stage one -- Investigating television commercials using rhetorical analysis -- Stage two -- Investigating attitudes toward television commercials -- Measuring Behavioral Intention According the Number of Rhetorical Figures Used in the television commercials -- General conclusions -- References.
თემა: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University . The Faculty of Social and Political Sciences.
Psychology.
Advertising.
ძიების შედეგი ერთეულების ჩვენება 1 დან 1

Additional Resources