Catalog

Record Details

Catalog Search



თანამედროვე ბიზნესის საფუძვლები =  Fundamentals of modern business :  ნაწილი I /  Cover Image Book Book

თანამედროვე ბიზნესის საფუძვლები = Fundamentals of modern business : სახელმძღვანელო : ნაწილი I / თეიმურაზ შენგელია ; რედაქტორი : რომან გოცირიძე.

Summary:

სახელმძღვანელოში შესწავლილია და გაანალიზებულია თანამედროვე ბიზნესის უმნიშვნელოვანესი თეორიული და პრაქტიკული პრობლემები – საქმიანი ურთიერთობების ფორმები, ბიზნესის გარემო, მისი ეთიკური და სოციალური პასუხისმგებლობა, საერთაშორისო ბიზნესის საფუძვლები, ბიზნესის მართვის პრობლემები, ადამიანური ურთიერთობები ბიზნესში, ბიზნეს–მარკეტინგის საფუძვლები და სხვა. სახელმძღვანელოს ძირითადი ფასეულობა მდიდარ თეორიულ შინაარსთან ერთად, მისი გამოყენებითი, პრაგმატული ხასიათია, რომელსაც სრულად დაექვემდებარა მასში წარმოდგენილი მასალების, როგორც შინაარსი, ასევე სტრუქტურა. პირველ ნაწილში ვერ შევიდა რიგი საკითხებისა, რომლებსაც თანამედროვე ბიზნესისათვის პრაქტიკული მნიშვნელობა გააჩნიათ. ისინი მეორე ნაწილში აისახება. სახელმძღვანელო განკუთვნილია ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულების სტუდენტებისათვის, ბიზნესის სკოლების მსმენელთათვის. ის ჯეროვნად დაეხმარება ამ სფეროში მათი ცოდნის გაღრმავებაში პრაქტიკოს ბიზნესმენებს და ასევე ყველა იმ პირს, რომელიც დაინტერესებულია ბიზნესის დაწყების, ორგანიზაციისა და მართვის საკითხებით.

Record details

  • ISBN: 978999487426
  • Physical Description: 460 გვ. : ნახ., ცხრ.
  • Publisher: თბილისი : ლოი, 2007.

Content descriptions

Bibliography, etc. Note:
ბიბლიოგრაფია: გვ. 446-458.
Formatted Contents Note:
ბიზნესის არსი და მნიშვნელობა -- ბიზნესის გარემო, სოციალური და ეთიკური პასუხისმგებლობა -- ბიზნესის ორგანიზაციის ფორმები -- ბიზნესის დაწყების ორგანიზაცია -- ბიზნესის დაწყების ფინანსური უზრუნველყოფა -- ვანჩურული კაპიტალი და ფრენჩაიზინგი, როგორც ბიზნესის ორგანიზაციის ფორმა -- საერთაშორისო ბიზნესის საფუძვლები -- ბიზნესის მართვა -- ბიზნესის ორგანიზაციული სტრუქტურა -- საქონლისა და მომსახურების წარმოშობა -- მატერიალური რესურსების მართვა და ლოგისტიკა ბიზნესში -- შრომითი რესურსების მართვა -- ადამიანური ურთიერთობანი ბიზნესში -- მარკეტინგი, როგორც ბიზნესის ფილოსოფია.
Subject: ბიზნესი.

Available copies

  • 13 of 13 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 13 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement 2-523532 900000974990 Stacks Available -
Abonement 2-523533 900000974991 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 338.22 შ-48 სდ-135393 900001581621 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 338.22 შ-48 სდ-135394 900001581620 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.22 შ–483 900000934163 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.22 შ–483 900000934164 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.22 შ–483 900000934165 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.22 შ–483 900000934166 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.22 შ–483 900000934167 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 338.22 შ–483 900000934168 Stacks Available -

Electronic resources



Additional Resources