Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის საფუძვლები = Основы Маркетинга : ლექციების კურსი მაგისტრანტებისა და დოქტორანტებისთვის Cover Image Book Book

მარკეტინგის საფუძვლები = Основы Маркетинга : ლექციების კურსი მაგისტრანტებისა და დოქტორანტებისთვის/ კ.ი. ღურწკაია, რ.ქუთათელაძე, მ.შ. გოგოლაძე, კ.კ. ღურწკაია, თ. ღურწკაია; რედაქტორი: ე. ბარათაშვილი; საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, ბიზნესტექნოლოგიის ფაკულტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტი.

ღურწკაია, კ.ი., (საერთო ხელმძღვანელი..). ქუთათელაძე, რ., (ავტორი.). გოგოლაძე, მ.შ., (ავტორი.). ღურწკაია, გ.გ., (ავტორი.). ღურწკაია, თ., (ავტორი.). ბარათაშვილი, ე., (რედაქტორი.).

Record details

  • ISBN: 9789941272608
  • Physical Description: 478 გვ.
  • Publisher: თბილისი: [გ.გ.], 2017.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
პირველი ნაწილი. მარკეტინგი დღეს. ლექცია პირველი. მარკეტინგი -- ლექცია მეორე. მარკეტინგი და საზოგადოება: სოციალური პასუხისმგებლობა და მარკეტინგის ეთიკა -- მესამე ლექცია. სტრატეგიული მარკეტინგი -- ნაწილი მეორე. ბაზრები. მეოთხე ლექცია. მარკეტინგული გარემო -- მეხუთე ლექცია. სამომხმარებლო ბაზრები -- მეექვსე ლექცია. მარკეტინგი სამრეწველო ბაზრებზე -- მეშვიდე ლექცია. მარკეტინგული კვლევები -- ნაწილი მესამე. საბაზრო სტრატეგიები -- მერვე ლექცია. ურთიერთდამოკიდებულებათა მარკეტინგი -- მეცხრე ლექცია. დასეგმენტება და პოზიცირება -- შესავალი -- მეათე ლექცია. კონკურენტული სტრატეგია -- ნაწილი მეოთე. საქონელი -- მეთერთმეტე ლექცია. საქონელი და სასაქონლო მარკის შექმნის სტრატეგია -- შესავალი -- მეთორმეტე ლექცია. ახალი საქონლის შემუშავება და სტრატეგიის შერჩევა მისი მარკეტინგის სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპებზე -- შესავალი -- მეცამეტე ლექცია. მომსახურების მარკეტინგი -- ნაწილი მეხუთე. ფასი -- მეთოთხმეტე ლექცია. ფასწარმოქმნა -- შესავალი -- ნაწილი მეექვსე. განაწილება -- მეთხუთმეტე ლექცია. ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების სტრატეგია -- შესავალი -- მეთექვსმეტე ლექცია. რეკლამა და პაბლიკ რილეიშენი -- შესავალი -- მეჩვიდმეტე ლექცია. პირადი გაყიდვები გასაღების სტიმულირება -- შესავალი -- მეთვრამეტე ლექცია. მარკეტინგი ინტერნეტის ეპოქაში -- შესავალი -- ნაწილი მეექვსე. ადგილი -- მეცხრამეტე ლექცია. მარკეტინგული არხების მართვა -- შესავალი -- მეოცე ლექცია. გლობალური ბაზარი. შესავალი -- [და სხვ.].
Subject: საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი. ბიზნესტექნოლოგიის ფაკულტეტი. ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტი.
მარკეტინგის სახელმძღვანელოები.
ლექციების კურსი.

Available copies

  • 7 of 7 copies available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 7 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement ს-303534 900001711878 Stacks Available -
Abonement ს-303535 900001711879 Stacks Available -
Abonement ს-305880 900001820728 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall 339.13 მ-34 სდ-140243 900001820729 Stacks Available -
Grigol Tsereteli Reading Hall F-97722 900001711875 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 339.138 მ-323 900001711876 Stacks Available -
Faculty of Economics and Business Reading Hall 339.138 მ-323 900001711877 Stacks Available -


Additional Resources