Catalog

Record Details

Catalog Search



მარკეტინგის აქტუალური საკითხები: სამეცნიერო შრომების კრებული: გამოშვებაIV  Cover Image Book Book

მარკეტინგის აქტუალური საკითხები: სამეცნიერო შრომების კრებული: გამოშვებაIV / მთავარი რედაქტორი: გ. ნადირაშვილი; ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

Record details

  • Physical Description: 280 გვ.
  • Publisher: თბილისი: თსუ, 2001.

Content descriptions

Formatted Contents Note:
ტურიზმის პერსპექტუვა საქართველოში / მ.მელაძე -- მოთხოვნის შესწავლა მარკეტინგულ სისტენაში და მისი როლი საქართველოს ეაფეიქრო საქონლის ბაზრის ფორმირებისათვის / თ.ქობლიანიძე -- შეკერილი საქონლის სტანდარტიზაციის და სერთიფიკატის შესახებ / გ.ნადირაშვილი.
Subject: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მარკეტინგი.

Available copies

  • 1 of 1 copy available at United Catalog.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Abonement 2-522797 900000974456 Stacks Available -


Additional Resources